Ποιος θα το περίμενε! Η αυστριακή εταιρεία παρουσίασε στο σαλόνι του Τόκιο ένα απίθανο πρωτότυπο ηλεκτρικό sport scooter, με το όνομα E-Speed!
Τελικά φαίνεται πως πρόκειται να συναντούμε μπροστά μας ολοένα και συχνότερα τη φράση "Urban Mobility", δηλαδή την "αστική μετακίνηση". Θυμηθείτε, όταν η BMW πούλησε την Husqvarna, έκανε αναφορά στην αλλαγή της γραμμής της, για να δώσει μεγαλύτερο βάρος πλέον στην αστική μετακίνηση. Οι Βαυαροί έχουν ήδη παρουσιάσει το δικό τους ηλεκτρικό scooter concept, το C-Evolution(πρώην Concept C), το οποίο μάλιστα συνεχώς εξελίσσεται, αν και ακόμα δεν έχει βγει στην παραγωγή.
Τώρα, παρόλο που πριν λίγες εβδομάδες ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΚΤΜStefan Pierer είχε δηλώσει πως... δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα των ηλεκτρικών δικύκλων, προβάλλοντας μάλιστα πολλές και σοβαρές ενστάσεις, στο σαλόνι του Τόκιο έκανε στροφή 180 μοιρών, δηλώνοντας αμέριστη υποστήριξη στο ηλεκτρικό μέλλον!
Μεταξύ άλλων, ο Pierer είπε πως: "στην ΚΤΜ είμαστε πέρα για πέρα σίγουροι για την ηλεκτρική κινητικότητα, ως ένα τέλειο συμπλήρωμα στους συμβατικούς κινητήρες. Μακροχρόνια, τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα αποτελέσουν τις κορυφαίες λύσεις για μικρές αποστάσεις, ειδικά σε περιοχές περιβαλλοντικά ευαίσθητες, όπως είναι τόσο η εξοχή, όσο και οι πυκνοκατοικημένες μητροπολιτικές περιοχές.Οχήματα όπως το E-Speed και το Freeride E, μπορούν να βοηθήσουν τους αναβάτες τους να κερδίσουν την κοινωνική αποδοχή! Και όχι μόνο επειδή είναι φιλικά στο περιβάλλον, αλλά επειδή είναι εύχρηστα, γρήγορα, και ιδιαίτερα διασκεδαστικά."
Πιστό στο μότο του Pierer, ότι κάθε κομμάτι ενός δικύκλου της ΚΤΜ θα πρέπει να έχει τόσο αισθητική όσο και κατασκευαστική λειτουργικότητα, το design του E-Speed είναι επιθετικό, sport, όσο και λιτό, διαθέτοντας παράλληλα κορυφαία ποιότητα, αλλά και "ακριβή", premium εμφάνιση. Για μια ακόμη φορά το Design Studio του μεγάλου Gerald Kiska, έσκισε!
Τεχνικά, το E-Speed εκμεταλλεύεται στο έπακρο το know-how που έχει συσσωρεύσει το R&D του Mattighoffen. Το πρωτότυπο αποδίδει σύμφωνα με την ΚΤΜ 11kW (σχεδόν 15Hp) και ροπή 3,7Kgm, ενώ το επίσημο νούμερο της τελικής ταχύτητας είναι τα 85χλμ/ώρα. Το πλαίσιο είναι υβριδικό, ατσάλινο χωροδικτύωμα, με τις αναρτήσεις να προέρχονται από την WP! Μπροστά βρίσκουμε ένα πολύ εντυπωσιακό μονόμπρατσο πιρούνι, που συμπληρώνεται αισθητικά από το μονόμπρατσο ψαλίδι πίσω, με το μονό, κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ να διαθέτει μοχλικό. Η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα, ενώ το ανακοινώσιμο βάρος του scooter είναι 140 κιλά. Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 4,36kWh, ενώ για μια πλήρη φόρτιση χρειάζεται δύο ώρες.