Τo F 700 GS αναμφίβολα διατηρεί τη σχεδιαστική ταυτότητα του μοντέλου που αντικαθιστά. Ωστόσο, με το φρεσκάρισμα που δέχτηκε, δε δείχνει μόνο πιο σύγχρονο αλλά και πιο ώριμο από το 650 καθότι πιο κομψό από αυτό. Η απερχόμενη μοτοσικλέτα δεν άφηνε κανένα παράπονο με την υψηλή ποιότητα κατασκευής της.
Αυτό ισχύει και για το 700 που παρουσιάζεται ιδιαίτερα προσεγμένο στις λεπτομέρειες αλλά και τη γενικότερη συναρμολόγησή του. Εκείνο που παραλίγο να…περάσει απαρατήρητο, αν και προσθέτει πολλούς πόντους στην εργονομία του GS, είναι οι νέοι και απόλυτα… φυσιολογικοί διακόπτες στο τιμόνι που συνηθίζονται σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Πάνε τα τρία κουμπιά για τα φλας που ξέραμε.
Ένα πλέον είναι αρκετό! Αλλαγές στη θέση οδήγησης δεν υπάρχουν και αυτό την κάνει βολική για μια πολύ μεγάλη μερίδα αναβατών. Χάρη στη σχεδίαση της σέλας, τα πόδια θα φτάσουν κάτω με ασφάλεια, ακόμη και αν δεν είστε ψηλοί και το μεγάλο σε πλάτος τιμόνι βρίσκεται σε σωστή απόσταση συνδυάζοντας τον έλεγχο με την άνεση.
Πόντους στην εργονομία δίνουν επίσης οι ρυθμιζόμενες μανέτες αλλά και τα μαρσπιέ, τα λάστιχα των οποίων αφαιρούνται εύκολα για πιο σταθερό πάτημα στην οδήγηση στο χώμα. Μικρό παράπονο έχουμε μόνο από τους καθρέπτες, οι οποίοι, λόγω μεγέθους, δεν προσφέρουν πλήρη εικόνα προς τα πίσω. Τέλος, λόγω του μήκους της σέλας ο συνεπιβάτης θα βολευτεί γρήγορα πάνω στο GS με τα μαρσπιέ που βρίσκονται, επίσης, στη σωστή θέση.