Το σωστά κατανεμημένο βάρος, η λειτουργία των αναρτήσεων και ο 19άρης εμπρός τροχός επιτρέπουν στο F700GS να κινηθεί με ασφάλεια και εκτός δρόμου.
Σαφώς πιο δυνατά τα φρένα που αποδίδουν τη δύναμή τους με τον ίδιο γραμμικό και φιλικό τρόπο που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Πολύ καλή η λειτουργία του ABS.
Σημαντικές είναι οι διαφορές στο σύστημα πέδησης του F700GS έναντι του απερχόμενου μοντέλου και φέρνουν την απόδοσή του στα επίπεδα του μεγαλύτερου F800GS. O εμπρόσθιος δίσκος των 300 χλστ. κλωνοποιήθηκε, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το νέας γενιάς δικάναλο ABS (ταχύτερο, μικρότερο σε διαστάσεις και ελαφρύτερο από το προηγούμενο), το οποίο απενεργοποιείται κατόπιν επιθυμίας του αναβάτη.
Η ισχύς πλέον είναι σημαντικά μεγαλύτερη, ωστόσο, η φιλικότητα στην απόδοση παραμένει στα ίδια επίπεδα, αφού το αρχικό δάγκωμα εξακολουθεί να απουσιάζει και αυτό συνεπάγεται μεγάλο όφελος και στην κίνηση στο χώμα. Μιας και μιλάμε για ασφάλεια, να πούμε ότι, διαθέσιμο προαιρετικά είναι και ένα πολύ καλό σε λειτουργία traction control ή αλλιώς ASC (Automatic Stability Control) κατά τη BMW, που επίσης μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Μικρές αλλαγές έχουμε και στον τομέα των αναρτήσεων και συγκεκριμένα, στο πίσω αμορτισέρ. Στον προαιρετικό εξοπλισμό της μοτοσικλέτας ανήκει πλέον και η ηλεκτρική ρύθμιση της απόσβεσης επαναφοράς, η οποία μπορεί να γίνει πολύ εύκολα από το ανάλογο κουμπί στο τιμόνι και να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα, Comfort, Normal και Sport. Η προφόρτιση του ελατηρίου εξακολουθεί να γίνεται εύκολα και χειροκίνητα, ενώ το συμβατικό πιρούνι δεν φέρει κάποια ρύθμιση.