Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;
  • Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;

Adventure «παπί» με πάνω από 20 ίππους και αυτόματο κιβώτιο;

Η κινέζικη Leten παρουσιάζει το 190 LT
Υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας με πάνω από 20 ίππους
Τελική που αγγίζει τα 120 χλμ/ω
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και 17αριδες τροχοί

Η κινέζικη Leten παρουσιάζει το ISA 190 LT

Έκπληξη για τους φανς της νεοφερμένης κατηγορίας των επονομαζόμενων: "Adventure Cubs" αποτελεί το 190 LT. Η κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Leten έχει ιδρυθεί μόλις το 2021 και παρουσίασε επισήμως το ISA 190 LT, την πρώτη της μοτοσυκλέτα, αυτό τον Μάιο. Το τμήμα ανάπτυξης της Leten λέγεται πως αποτελείται από άτομα με 20 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Το ολοκληρωμένο όνομα της κινέζικης εταιρείας είναι: Chongqing Leten Power Technology Co. Ltd. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το πρώτο της δίκυκλο αποτελεί ένα Adventure Cub, καθώς είναι μία κατηγορία με συνεχώς αυξανόμενη απήχηση και μικρή πολυπλοκότητα στα τεχνικά μέρη και την κατασκευή των μοτοσυκλετών. Ο "πυρετός" ξεκίνησε με το CT 125 Hunter Cub της Honda το 2020 το οποίο ακολούθησε το Cross Cub CC110 της ίδιας εταιρείας, αλλά για την Κίνα μόνο, λόγω της επιτυχίας του πρώτου μοντέλου. Αντίστοιχα παραδείγματα από άλλες εταιρείες αποτελούν το PG-1 της Yamaha και Aveta Ranger Max Explorer 125 από την Μαλαισία, ενώ το Leten ISA 190 LT αποκτά το προσωνύμιο: "saber".
 

Υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας με πάνω από 20 ίππους

Κάτι που πολλοί δεν θα περίμεναν, αποτελεί το γεγονός ότι το ISA 190 LT δεν είναι απλά ένα αντίγραφο των ανταγωνιστών του. Οι αερόψυκτοι, τετράχρονοι, μονοκύλινδροι κινητήρες τους, είναι αρκετά απλοί μηχανικά και συνήθως παράγουν γύρω στους 10 ίππους. Η Leten από την άλλη, ανέπτυξε έναν πολύ πιο μοντέρνο σε χαρακτηριστικά και ισχυρό κινητήρα η ίδια. Παρά την υδρόψυξη ο κινητήρας του 190 LT είναι σχετικά ελαφρύς στα 33 κιλά (σύμφωνα με την εταιρεία). Πάνω από όλα όμως η Leten ξεχωρίζει χάρη στα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα της: 188 κυβικά εκατοστά με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους (DOHC), 4 βαλβίδες, ελατήρια εμβόλου με DLC επίστρωση και ισχύς που ξεπερνάει τα 20 άλογα στις 8.250 σαλ και ροπή 18 Nm στις 6.250 σαλ.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τελική που αγγίζει τα 120 χλμ/ω

Το leten ISA 190 LT είναι σχεδιασμένο για να φτάνει την ταχύτητα των 120χλμ/ω. Σε αντίθεση με ένα λεβιέ ταχυτήτων με ή χωρίς φυγοκεντρικό συμπλέκτη - όπως τα υπόλοιπα Adventure Cubs - αποκτά συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση (CVT), η οποία είναι ενσωματωμένη στην δεξιά πλευρά του κινητήρα, όπως αυτή που συναντάμε στα scooter. Δεν υπάρχει λεβιές ταχυτήτων μπροστά από τα "χωμάτινα" μαρσπιέ του με τα δοντάκια, ενώ οι δύο μανέτες επενεργούν στα φρένα όπως στα scooter, η δεξιά για το εμπρός και η αριστερή για το πίσω φρένο. Στα 128 κιλά που αναφέρει η εταιρεία, το Leten ISA 190 LT είναι ελαφρύ όπως αρμόζει για την κατηγορία του και ειδικά σε συνδυασμό με τις επιδόσεις του, που το τοποθετούν θεωρητικά στην κορυφή αυτής. Παράλληλα, το ρεζερβουάρ των 10 λίτρων σε συνδυασμό με την κατανάλωση των 2,6λ/100χλμ μόλις (σύμφωνα με την εταιρεία), σημαίνει πως η αυτονομία του πλησιάζει τα 400 χιλιόμετρα.
 

Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και 17αριδες τροχοί

Στους ακτινωτούς τροχούς 17 ιντσών του Leten ISA 190 LT τοποθετούνται ελαστικά με ελαφρώς χωμάτινο προσανατολισμό, διαστάσεων 90/90 εμπρός και 110/80 πίσω, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δισκόφρενο ανά τροχό και μονάδα ABS. H Leten ανέπτυξε επίσης ένα πολύ ανθεκτικό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο συνδυάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και ένα επίσης ατσάλινο ψαλίδι πίσω, με διπλά αμορτισέρ των οποίων η προφόρτιση ρυθμίζεται σε 5 επίπεδα. Το χαμηλό ύψος της σέλας έρχεται στα μόλις 780 χλστ από το έδαφος, ένα ύψος πολύ φιλικό για κάθε αναβάτη και στον πλούσιο εξοπλισμό του περιλαμβάνεται: ABS, TCS, μία έγχρωμη ψηφιακή οθόνη και φυσικά Full LED φωτισμός. Διαθέτει μάλιστα και Keyless σύστημα κλειδώματος εντός του βασικού εξοπλισμού. Από τον Μάιο του 2024 μπορούσε κανείς να το προπαραγγείλει "στα τυφλά" στην Κίνα, με τον μέγιστο αριθμό παραγγελιών να περιορίζεται στις 1.000, οι οποίες λέγεται πως εξαντλήθηκαν εντός λίγων ημερών. Μέσα στον Ιούνιο, η Leten σκοπεύει να ανακοινώσει την τιμή του και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Adventure Cub  των 188cc, αλλά και για άλλα μοντέλα που ετοιμάζει. Ένα από αυτά είναι ένα φουτουριστικό Adventure Scooter αλλά και ένα μοντέρνο Cruiser με V2 κινητήρα. Δεν έχει αναφέρει κάτι η εταιρεία σχετικά με προθέσεις εξαγωγής του μοντέλου, για παράδειγμα στην Ευρώπη, αλλά όπως και να έχει κρατάμε στο νου μας το όνομα Leten, γιατί μπορεί να το ακούσουμε ξανά σύντομα στο μέλλον.