Ακριβές αντίγραφο του 2018

Με διαφορά μόλις 23 εκατοστά του δευτερολέπτου, ο Dovizioso κερδίζει τον πρώτο αγώνα της χρονιάς. Αλλά το έργο το έχουμε ξαναδεί.

Ο ευέλικτος Dovizioso που αλλάζει διαρκώς την στρατηγική του αναλόγως των διαμορφούμενων περιστάσεων, ο καμικάζε Marquez που εγκλωβίστηκε από τις επιλεχθείσες γόμες, ο συγκινητικός Crutchlow φτιαγμένος από την παλιά πάστα «never give up», ο «τα δίνω όλα» Rins που πλήρωσε ακριβά το μοναδικό του λάθος και ο «τελειωμένος» έως σήμερα το πρωί Rossi που κάλυψε εννέα θέσεις και τερμάτισε έξι δέκατα πίσω από τον νικητή και 1,8 δευτερόλεπτα εμπρός από τον «ευτυχισμένο» έως την εκκίνηση Maverick Vinales…

Ναι, ο αγώνας στο Losail κρύβει κάθε χρόνο τα δικά του μυστικά.

Την αρχή του «δράματος» σηματοδότησε ο φέρελπις Quartararo που «έσβησε» στην εκκίνηση του γύρου προθέρμανσης και αναγκάστηκε να ξεκινήσει από την pit lane…

Στην εκκίνηση, το νέο εύρημα του Dall`Igna (λεπτομέρειες στο τεύχος Μαρτίου) έδειξε τα δόντια του στέλνοντας τον Dovizioso πρώτον στην Κ1, ενώ τον αισιόδοξο pole man Vinales τον «κατάπινε» ο ένας πίσω από τον άλλον, με αποτέλεσμα να ολοκληρώσει τον πρώτο γύρο στην έκτη θέση.

Καθ` όλη την διάρκεια του αγώνα ο Dovizioso ήλεγχε τον ρυθμό του και όσες φορές επεχείρησε ο Marquez ή ο Rins να περάσουν μπροστά για να τον αλλάξουν δεν τους το επέτρεψε.

Ο ρυθμός ήταν αργός και μόλις στα μισά του αγώνα μπήκαν οι πρωτοπόροι στον ρυθμό του 01:55, με αποτέλεσμα οι Dovi και Marquez να απομακρυνθούν μισό δευτερόλεπτο από τους ακολουθούντες Petrucci, Rins και Crutchlow.

Λίγους γύρους αργότερα, ο Ιταλός αναβάτης απεφάσισε να φέρει κι άλλους κοντά μειώνοντας τον ρυθμό, δημιουργώντας την ψευδαίσθηση ότι αποκτούν λόγο για το podium ο Mir και οι δύο εργοστασιακοί αναβάτες της Yamaha. Ήταν το χρονικό σημείο που Mir και Vinales οπισθοχώρησαν, όσο ο ταλαιπωρημένος (από τα προηγηθέντα κατά την διάρκεια των διήμερων δοκιμών) «γέροντας» άδραξε την ευκαιρία, διεκδικώντας την πέμπτη θέση.

Στους τέσσερις τελευταίους γύρους τα χρονόμετρα κοκκίνισαν και πάλι, ο Dovi έκανε το λάθος στην Κ6 του προτελευταίου γύρου, που του βγήκε όμως σε καλό, αφού έλαβε γνώση «ιδίοις όμμασι» της κατάστασης του πίσω ελαστικού του Marquez.

Και εκεί τελείωσαν όλα…

Ο ίδιος ο Marquez παραδέχθηκε στην συνέντευξη τύπου που ακολούθησε ότι επετέθη στην τελευταία στροφή γιατί έτσι έπρεπε να κάνει, γνώριζε όμως ότι ο αγώνας είχε ήδη χαθεί…

Μετά τον τερματισμό οι δημοσιογράφοι είδαν για πρώτη φορά τον Crutchlow συγκινημένο (και δικαίως, κατόπιν των απίστευτων ταλαιπωριών που υπέστη τους χειμερινούς μήνες), αποθανάτισαν τις ενθουσιώδεις εκδηλώσεις στο box του Valentino (από 14ος στο grid τερμάτισε πέμπτος), έγιναν μάρτυρες της ηθικής επιβράβευσης των προσπαθειών του Quartararo που έσφιξε τα δόντια και τέλος έτρεχαν σαν τους τρελούς δώθε – κείθε για να κατανοήσουν την υπό έρευνα πιθανότητα ένστασης 4 εργοστασιακών ομάδων εναντίων της Ducati για ένα πρόσθετο πλαστικό βοήθημα κάτω από το πίσω ψαλίδι…

«Κατέθεσα το 100% των δυνάμεών μου εντός πίστας και σήμερα υπήρχε ένας ταχύτερος αναβάτης από εμένα, ο Dovizioso. Με νίκησε!», δήλωσε ο Marc στην συνέντευξη τύπου απαντώντας σε σχετική ερώτηση.

End of story…

Αποτελέσματα αγώνα

1 04 Andrea DOVIZIOSO Ducati 42`36.902

2 93 Marc MARQUEZ Honda +0.023

3 35 Cal CRUTCHLOW Honda +0.320

4 42 Alex RINS Suzuki +0.457

5 46 Valentino ROSSI Yamaha +0.600

6 09 Danilo PETRUCCI Ducati +2.320

7 12 Maverick VIÑALES Yamaha +2.481

8 36 Joan MIR Suzuki +5.088

9 30 Takaaki NAKAGAMI Honda +7.406

10 41 Aleix ESPARGARO Aprilia +9.636

11 21 Franco MORBIDELLI Yamaha +9.647

12 44 Pol ESPARGARO KTM +12.774

13 99 Jorge LORENZO Honda +14.307

14 29 Andrea IANNONE Aprilia +14.349

15 05 Johann ZARCO KTM +15.093

16 20 Fabio QUARTARARO Yamaha +15.905

17 88 Miguel OLIVEIRA KTM +16.377

18 17 Karel ABRAHAM Ducati +22.972

19 53 Tito RABAT Ducati +23.039

20 55 Hafizh SYAHRIN KTM +43.242

Δεν κατατάχθηκαν

38 Bradley SMITH Aprilia 02 Laps

43 Jack MILLER Ducati 10 Laps

63 Francesco BAGNAIA Ducati 13 Laps