Κατάφερε να μείνει πάνω στη μοτοσυκλέτα.

Αναλύοντας το σώσιμο του Marquez

153 χιλιόμετρα, γλίστρημα για πάνω από 50 μέτρα, 64 μοίρες κλίση. Κι όμως δεν έπεσε.

Ο Marc Marquez μας έχει συνηθίσει σε απίστευτα σωσίματα, αλλά το τελευταίο στη Βαλένθια ήταν πολύ κρίσιμο, αφού παιζόταν ο τίτλος του πρωταθλητή. Ο Ισπανός αναβάτης έχασε το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας του στην πρώτη στροφή, μόλις επτά γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας. Η μόνη περίπτωση για να χάσει τον τίτλο θα ήταν να κερδίσει ο  Andrea Dovizioso και εκείνος να τερματίσει 12ος ή πιο πίσω. Όμως, εκείνη την κρίσιμη στιγμή κατάφερε να μείνει πάνω στη μοτοσυκλέτα, με το εμπρός ελαστικό της  Michelin να καπνίζει από την τριβή με την άσφαλτο.

Η Honda έδωσε στη δημοσιότητα κάποια από τα στοιχεία της τηλεμετρίας κατά τη διάρκεια του συμβάντος. Ο Marquez βρισκόταν στο τέλος της μεγάλης ευθείας και φρέναρε 30 μέτρα αργότερα από το συνηθισμένο. Έστριψε με 153 χιλιόμετρα και 3η σχέση στο κιβώτιο. Ο εμπρός τροχός έχασε την πρόσφυσή του και γλίστρησε για 50 μέτρα, ενώ η κλίση της μοτοσυκλέτας έφτασε τις 64 μοίρες, κατάφερε όμως να μείνει πάνω στη Honda του.

Σύμφωνα με δηλώσεις του: «Φτάνοντας στη στροφή κατάλαβα ότι είχα μπει πολύ γρήγορα, αλλά πίστεψα ότι θα μπορούσα να φρενάρω και να συνεχίσω, αλλά γλίστρησα. Στήριξα το βάρος με τον αγκώνα μου. Χρησιμοποίησα το γόνατο και τον αγκώνα μου σαν μοχλό και πιστεύω ότι με τη βοήθεια των φιλάθλων κατάφερα να σηκώσω τη μοτοσυκλέτα.»