Με στόχο την οδική ασφάλεια και τη μείωση των ατυχημάτων ο Γάλλος υπουργός Εσωτερικών, Bernard Cazeneuve ανακοίνωσε πως από τις 30 Ιουνίου 2015 τίθεται σε ισχύ ένας νέος νόμος που προβλέπει αυστηρές ποινές για τη χρήση κάθε ακουστικής συσκευής που εφαρμόζει το αυτί του χειριστή του οχήματος, ανεξαρτήτως αν αυτή απασχολεί ή όχι τα χέρια του.
«Η μαζική χρήση του τηλεφώνου στο τιμόνι εδώ και κάποια χρόνια έχει επιδράσεις στην οδήγηση και προκαλεί ατυχήματα σε μεγάλους αριθμούς. Έχουμε σκοπό να βάλουμε τέλος σε αυτό φέρνοντας τους οδηγούς προ των ευθυνών τους», δήλωσε σχετικά ο υπουργός Cazeneuve.
Σύμφωνα με το ακριβές κείμενο του νόμου, η απαγόρευση περιλαμβάνει «τύπους ακουστικών συσκευών που μπαίνουν στο αυτί ή το κράνος, υπαίτιες για τη μείωση της προσοχής και της ακοής του χειριστή του οχήματος». Η ποινή για την παράβαση αυτή θα είναι η ίδια που προβλέπεται ήδη στη Γαλλία για οδήγηση μιλώντας στο κινητό τηλέφωνο με τη συσκευή στο χέρι, ήτοι 135 ευρώ και 3 πόντους ποινής στο δίπλωμα οδήγησης.
Αν και εκ πρώτης όψεως το μέτρο μπορεί να θεωρηθεί αξιόλογο, για αρκετούς μοτοσικλετιστές δεν είναι απολύτως δίκαιο. Αρχικά διότι δεν περιλαμβάνει στην απαγόρευση τις υποδομές Bluetooth που έχουν εγκατεστημένες πολλά αυτοκίνητα και επιτρέπουν χρήση του τηλεφώνου μέσω των ηχείων του ηχοσυστήματος. Σε αυτή την περίπτωση ο οδηγός έχει πάλι κάτι που του αποσπά την προσοχή από την οδήγηση, δίχως όμως αυτό να ποινικοποιείται, ενώ κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο να εγκατασταθεί σε μια μοτοσικλέτα. Επιπλέον ο νόμος συμπαρασύρει και τα συστήματα ενδοεπικοινωνίας που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. Αναμφίβολα θα υπάρξει αντίδραση από τη σχετική αγορά αξεσουάρ στη Γαλλία, αν και τελικά ο νόμος θα κριθεί περισσότερο εκ του αποτελέσματος.
Αν πάντως έχετε σκοπό να ταξιδέψετε από τις 30 Ιουνίου και μετά στη Γαλλία ας έχετε υπ’ όψη σας την ισχύ αυτού του νέου νόμου προκειμένου να γλιτώσετε 135 πολύτιμα ευρώ και κάμποση ώρα με τα γαλλικά όργανα της τάξεως.
Ηλεκτρικά scooter ιδανικά για Delivery, με μεγάλη αυτονομία
GasGas Factory Edition: MC250F και MC450F με νέες αναρτήσεις και παραμετροποίηση μέσω app
Triumph Thruxton 400: Έρχεται με μισό φαίριγνκ και ...πολλά κυβικά στυλ
Παρουσίαση κάλυμμα μοτοσυκλέτας Winger: Πλήρης προστασία από τα στοιχεία της φύσης
Γιατί επικράτησε τελικά ο εν σειρά δικύλινδρος στις μοτοσυκλέτες;
Έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εξαγορά της Dorna Sports
Best Moto By LS2: Γραφτείτε στο Newsletter, ψηφίστε πρώτοι και κερδίστε 50 κράνη LS2 Advant II
Το Πανεπιστήμιο Δυτικών Ινδιών (μπορεί να) πουλάει φύκια για ...μεταξωτούς ρύπους
Gemini Gemma 125: Ιταλική σχεδίαση κάτω από 2000 ευρώ
Aprilia Tuareg 660 Rally στον Africa Eco Race 2025: Εμείς ρεβεγιόν, εκείνοι στην έρημο
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr