Κάνε δικό σου το BMW C 400 GT με 150 ευρώ το μήνα

Κάνε δικό σου το BMW C 400 GT με 150 ευρώ το μήνα

Κάνε δικό σου το BMW C 400 GT με 150 ευρώ το μήνα

BMW C 400 GT με 150 ευρώ το μήνα

Τώρα η BMW σου δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσεις το νέο C400 GT πιο εύκολα από ποτέ, μόλις από 150 ευρώ το μήνα

Η Γερμανική εταιρία φέρνει το νέο C400 GT ένα βήμα πιο κοντά σου. Με το πρόγραμμα ALL IN RIDE της BMW Financial Services η προκαταβολή αποτελεί το ένα τρίτο του συνολικού ποσού και η μηνιαία δόση ανέρχεται στα 150 ευρώ με ονομαστικό επιτόκιο 4,3% και διάρκεια 36 μήνες.
 
Το C 400 GT έρχεται να πλαισιώσει την γκάμα των 400 κυβικών της εταιρίας, αποπνέοντας ένα φρέσκο αέρα τουριστικής υπεροχής. Μια προσεγμένη κατασκευή με κομψή σχεδίαση, που αναδύει άρωμα πολυτέλειας σε κάθε της λεπτομέρεια. Μαζί του θα απολαύσεις τις καθημερινές σου μετακινήσεις εντός πόλης, ενώ χάρη στις αυξημένες ταξιδιωτικές του δυνατότητες, θα κινηθείς με περισσότερη άνεση εκτός των ορίων της πόλης.
 


Το GT διαθέτει όλες τα εχέγγυα, για να σου προσφέρει αυτό ακριβώς που υπόσχεται το όνομα που κουβαλάει, αλλά και η κατηγορία στην οποία ανήκει. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας φτάνει τα 43 λίτρα χωρητικότητας, τα οποία μπορούν να αυξηθούν χάρη στο σύστημα Flexcase. Ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει δύο ντουλαπάκια με υποδοχή 12V και ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα και σύστημα keyless ride για ασύρματη πρόσβαση χωρίς κλειδιά, στην μίζα εκκίνησης και στην τάπα πλήρωσης του ρεζερβουάρ. Στα εξτρά περιλαμβάνονται θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα, καθώς και έγχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών πολλαπλών ενδείξεων.



Μάλιστα το BMW Motorrad Connectivity, προσφέρει δυνατότητα για πλοήγηση, διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ακρόαση μουσικής. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω σύνδεσης με το smartphone σου και ειδικών δωρεάν εφαρμογών που μπορείς να κατεβάσεις σε αυτό. Η μεγάλη σε ύψος ζελατίνα αποτρέπει αέρα και διάφορα στοιχεία της φύσης, να φτάσουν στον αναβάτη.
 
Το GT εφοδιάζεται με ένα μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα με χωρητικότητα  350 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 34 ίππους στις 7. 500 σ.α.λ, με τη μέγιστη ροπή να βρίσκεται στα 3,57 kg-m στις 6.000 σ.α.λ. Οι βάσεις από καουτσούκ και ο αντικραδασμικός άξονας εξαλείφουν τους κραδασμούς, ώστε ο αναβάτης να απολαμβάνει ομαλή λειτουργία και υψηλά επίπεδα άνεσης. Ο κινητήρας διαθέτει αρκετή ροπή και οι επιταχύνσεις είναι άμεσες. Οι μετρήσεις μας έδειξαν 2,3 δευτερόλεπτα για τα 0-50 και 8,1 δευτερόλεπτα για το 0-100. Παράλληλα είναι και αρκετά οικονομικός, με τη μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής να βρίσκεται στα 4,6 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Το traction control, ανήκει στον εξτρά εξοπλισμό και προσφέρει αυξημένα επίπεδα ασφάλειας σε ολισθηρές καταστάσεις.



 
 
 
 

  • Sakis

    Στη μισή ώρα που το έκανα δοκιμή μέσα και έξω από την πόλη μόνο θετικές εντυπώσεις μου άφησε ως σύνολο και παρά τα κιλάκια του πάει αρκετά σβέλτα!!Άνετο για τον οδηγό (1.87 ύψος έχω), με αρκετά καλή προστασία από τον αέρα!!Το μόνο αρνητικό (πέρα από την τιμή η οποία είναι BMW, ναι ξέρω, κίνεζικη εταιρία κατασκευάζει το μηχανάκι και η Kymco το μοτερ , αλλά όλα αυτά με τις οδηγίες της BMW, ποιοτικά φαίνεται από κοντά η διαφορά του με τα υπόλοιπα), πάμε και στο μόνο αρνητικό, δεδομένου του χαρακτήρα GT, ο χώρος κάτω από την σέλα δεν θεωρείται GT, διότι παρά το μήκος κ πλάτος είναι ρηχός, μπορεί από την άλλη το Flexcase να αλλάζει την εικόνα αλλά μόνο όταν είναι σταματημένο, οπότε για ταξιδάκι και λίγα πράγματα η επιλογή ενός top case είναι επιβεβλημένη!! Κατά τα άλλα, αν και πιο αργό από το Beverly το ST που έχω και που σε επιδόσεις δεν έχει αντίπαλο στην κατηγορία του όπως και στον προσφερόμενο χώρο κάτω από την σέλα (σε σχέση με το BMW και όχι με τα υπόλοιπα της κατηγορίας που σχεδόν όλα είναι καλύτερα σε αυτό το κομμάτι) νομίζω ότι υπερέχει σε όλα το C400 GT!!! Γνώμη μου όλα αυτά!!! Αν είχα τα φράγκα θα το αγόραζα με κλειστά τα μάτια!!!

      6