USD της Kayaba και τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της BYRBE, προσθέτουν πόντους τόσο στην εμφάνιση, όσο και στην συμπεριφορά στο δρόμο.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Mε «γρήγορο» προσανατολισμό

    Ατσάλινο χωροδικτύωμα το πλαίσιο του G 310 R, ενώ από το ίδιο υλικό (χαλύβδινοι σωλήνες κυκλικής διατομής) είναι κατασκευασμένο και το μη – αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Δομικό highlight, αποτελεί σίγουρα η ύπαρξη αλουμινένιου ψαλιδιού. Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά που έχουν προσδώσει οι Γερμανοί στην μοτοσικλέτα, κλείνουν σαφώς προς το “γρήγορο” και έτσι πρέπει για ένα μοντέλο που θα χρησιμοποιηθεί κυρίως για commuting μέσα σε πόλεις. Στο μπροστινό σύστημα δεσπόζει και ξεχωρίζει το USD πιρούνι της KYB, διαμέτρου 41 χλστ. (το οποίο δεν ρυθμίζεται), καθώς και η τετραπίστονη, ακτινικής έδρασης δαγκάνα, της BYBRE, που συνεργάζεται με μονό δίσκο διαμέτρου 300 χλστ.  

    Πίσω, έχουμε αντιστοίχως μονό αμορτισέρ, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου και μονοπίστονη δαγκάνα, που “πιάνει” σε δισκόφρενο διαμέτρου 240 χλστ. Φυσικά, καθότι το G 310 R είναι Euro4 μοτοσικλέτα, τα φρένα ελέγχονται από μονάδα ABS.