Τα... μπρος πίσω φέρνει ο κινητήρας του G 310 R, που έχει την εισιαγωγή στο μπροστινό και την εξαγωγή στο πίσω μέρος.

    Κινητήρας: Kαινοτομική λύση

    Ο κινητήρας αποτελεί το πιο “προχωρημένο” τεχνολογικά τμήμα του G 310 R και αυτό όχι γιατί μας συστήνει κάτι καινοτομικό και νέο σε ότι αφορά στην λειτουργία του αλλά λόγω... του “ανάποδου” χαρακτήρα του! Το σύνολο κυλίνδρου και κεφαλής, έχει περιστραφεί κατά 180 μοίρες σε σχέση με τους συμβατικούς κινητήρες και έτσι η εισαγωγή βρίσκεται πλέον μπροστά και η εξαγωγή πίσω, ενώ και ο κύλινδρος έχει κλίση προς τα πίσω, αντί για μπροστά. Οι μηχανικοί της BMW κατάφεραν έτσι να τοποθετήσουν τον κινητήρα όσο πιο μπροστά γίνεται στο πλαίσιο, φέρνοντας τον ιδανικά κοντά στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας, ενώ ο χώρος που απελευθερώθηκε πίσω, “κατελήφθη” από το μεγάλο σε μήκος ψαλίδι. 

    Το μοτέρ, είναι υγρόψυκτο και τροφοδοτούμενο μέσω ψεκασμού, με τέσσερις βαλβίδες, οδηγούμενες από δύο επί κεφαλής εκκενροφόρους.  Έχει χωρητικότητα 313 κ.εκ. και η ονομαστική του απόδοση είναι 34 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. και 2,85 kg-m ροπής στις 7.500 σ.α.λ.