Αγωνιστική και στα...κόστη της η εξωτική BMW HP4 Race!

BMW HP4 Race: Θέλει μοτέρ κάθε 5.000!

Στοιχεία από τις απαιτήσεις συντήρησης της κορυφαίας αγωνιστικής της BMW, HP4 Race, έκαναν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο, με πιο σοκαριστική την απαίτηση καινούργιου κινητήρα, κάθε 5.000 χιλιόμετρα!

Πως σας φαίνεται να έχετε δώσει περί τις 70.000 ευρώ για να αγοράσετε την μοναδική, ανθρακονημάτινη BMW HP4 Race, χωρίς να κοιτάξετε τα... «ψιλά γράμματα» της συντήρησης και χωρίς να ανακαλύψετε ότι το καμάρι σας...θέλει καινούργιο κινητήρα κάθε 5.000 χιλιόμετρα; Και όμως...αυτή είναι η αλήθεια, σύμφωνα με στοιχεία που κυκλοφόρησαν στο Internet.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που έφτασαν στις αντιπροσωπείες των Βαυαρών στην Αμερική, το HP4 χρειάζεται αντικατάσταση ολόκληρου του κινητήρα, κάθε 5.000 χιλιόμετρα, απόσταση ας πούμε ίση με 12-15 track days… Μάλιστα, η BMW συνεχίζει λέγοντας ότι ένας κινητήρας αγώνων αντοχής, στα παγκόσμια πρωταθλήματα, αντέχει περίπου 3.700 χιλιόμετρα, ενώ οι κινητήρες των World Superbikes ανοίγονται και εξετάζονται κάθε 1.000 με 1.500 χιλιόμετρα...

Φυσικά, ο κινητήρας των 4 κυλίνδρων και των 212 ίππων είναι μια εντελώς αγωνιστική μονάδα, πολύ πιεσμένη και σχεδιασμένη αποκλειστικά για χρήση μέσα σε πίστα. Και πάλι όμως, τα 5.000 χιλιόμετρα, αλλά και το κόστος απόκτησης του νέου κινητήρα που είναι βέβαιο πως θα είναι...αλμυρό, θέτουν ένα σημαντικό ζήτημα...Φυσικά, σε εκείνο το «league» απόδοσης και τιμολόγησης, οι λίγοι και εκλεκτοί, μάλλον δεν επηρεάζονται από τέτοιες λεπτομέρειες...