BMW K100 Café Racer

Μια μοτοσυκλέτα η οποία μπορεί να είναι και η τελευταία του οίκου, με όλη την δέουσα προσοχή και μοναδική εμφάνιση. Πως σας φαίνεται;

Το 2017 δυστυχώς δεν ήταν μια καλή χρονιά για τον builder μοτοσυκλετών Jacek Mulak. Ο Πολωνός τροποποιητής αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα και το σενάριο να σταματήσει τις εργασίες του στο συνεργείο είναι ορατό. Προσπαθώντας να αντιμετωπίσει τα αρνητικά του συναισθήματα, ο Mulak απλά αποφάσισε να κάνει για ακόμη μια φορά αυτό που κάνει καλύτερα: Να κατασκευάσει μια custom μοτοσυκλέτα.

Και όπως είναι φυσικό, θα βάλεις τον καλύτερό σου εαυτό σε κάτι, αν πιστεύεις ότι το κάνεις «για τελευταία φορά». Ο Mulak λοιπόν επέλεξε να  τροποποιήσει μία BMW K100 κάνοντάς την Café Racer, σε μία αποκλειστικά προσωπική εργασία. Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ήταν μια παραγγελία ενός ιδιαίτερα απαιτητικού πελάτη, ο οποίος είχε ήδη ένα αποτέλεσμα στο μυαλό του, αλλά ο Mulak «άσκησε βέτο» και του ζήτησε πλήρη ελευθερία κινήσεων –όπως και έγινε.

Το μοντέλο φορά ένα τεπόζιτο καυσίμου από το μικρότερο Κ75, κάτι που ώθησε τον Mulak να χρησιμοποιήσει την απόχρωση καμουφλάζ που βλέπετε. Ο λόγος; Στον Mulak δεν αρέσει καθόλου το σχήμα του ρεζερβουάρ του Κ75! Αυτό που επίσης μισούσε ο Πολωνός στην μοτοσυκλέτα ήταν το υποπλαίσιο, το οποίο αντικατέστησε με νέο και το έκρυψε κάτω από μια περίτεχνη αλουμινένια κατασκευή. Νέα είναι και η σέλα, η ουρά και το μασκάκι στο μούτρο.

Τα χειριστήρια και τα όργανα είναι κατασκευασμένα εκ νέου με ριζικές αλλαγές, ενώ τοποθετήθηκε και σύστημα keyless ανάφλεξης. Προσθέτοντας ποικίλες λεπτομέρειες, ο Mulak έφτασε σε αυτό το αποτέλεσμα. Ικανοποιήθηκε ο απαιτητικός του πελάτης; Από όσο λέει ο ίδιος, απόλυτα!