Η νέα BMW R NINET Scrambler με ιαπωνική αισθητική.

Η νέα BMW R NINET Scrambler με ιαπωνική αισθητική.

Η νέα BMW R NINET Scrambler με ιαπωνική αισθητική.

BMW R NINET Scrambler

Η BMW έχει γράψει ιστορία στον παρελθόν με custom μοντέλα, κατασκευασμένα από Ιάπωνες μηχανικούς. Αυτή τη φορά η γερμανική εταιρεία ανέθεσε την μεταμόρφωση του R NINET Scrambler στο εργαστήριο Heiwa.

Τον Σεπτέμβριο του 2016, η BMW αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να δοθεί μια ευκαιρία και στο εργαστήριο custom μοτοσυκλετών, Heiwa, που ανήκει στο Kengo Kimura. Σύμφωνα με τον Ιάπωνα μηχανικό, ποτέ στο παρελθόν δεν είχε τροποποιήσει μια BMW μοτοσυκλέτα, παρόλο που ο ίδιος έχει μια. Έτσι, οδήγησε ένα R NINET Scrambler για να δει τις απαιτήσεις και τις ανάγκες του μοντέλου.
 
Στην αρχή, η ομάδα του Heiwa θεώρησε ότι ο boxer κινητήρας της BMW θα έφερνε δυσκολίες στην μεταμόρφωσή της, αλλά τελικά αποδείχθηκε ότι ένα από τα δυνατά σημεία του R NINET Scrambler. Το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας έχει αλλαγές, ενώ όλα τα άλλα παρέμειναν τα ίδια. Ο Kimura αποφάσισε να επικεντρωθεί περισσότερο στο ντεπόζιτο, το οποίο ο Ιάπωνας customizer θεωρούσε πολύ μεγάλο.
 
Για το λόγο αυτό, επέλεξε ένα μικρότερο, που ταιριάζει περισσότερο στο ύφος του R NINET Scrambler. Ο σχεδιασμός έγινε, έτσι, πιο κλασικός. Επιπλέον, έκρυψε το φιλτροκούτι με ένα πολύ συμπαγές πάνελ, το οποίο καλύπτει αισθητικά μεγάλο μέρος και του ηλεκτρικού συστήματος. Πρόκειται για μια έξυπνη και προσεχτική κατασκευή.
 
Οι αρχικές γραμμές του R NINET Scrambler αλλάχθηκαν και τώρα η μοτοσυκλέτα είναι ακόμα πιο ελαφριά. Αυτό δεν οφείλεται μόνο στο νέο ντεπόζιτο, αλλά και στο νέο σύστημα εξάτμισης που βρίσκεται κάτω από τον κινητήρα. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω κι αγκαλιάζονται από ελαστικά Metzeler Karoo 3.
 
Επιπλέον, η σέλα είναι χειροποίητη και το πίσω φως, που φαίνεται να είναι πρωτότυπο από τη δεκαετία του `50, δημιουργήθηκε από την ομάδα Heiwa. Τέλος, η πραγματική πινελιά στην τροποποίηση της μοτοσυκλέτας είναι η γκρι απόχρωση, Six Shooter.