BMW R100GS Custom: Γίνεται; Κι όμως!

Μια επιλογή που δεν κάνουν πολλοί customizers, που όμως εδώ εξελίχθηκε μια χαρά! Δείτε τι αλλαγές έχει αυτή η BMW…

Το να custom-άρεις μια BMW GS είναι από ασυνήθιστο, στην καλύτερη περίπτωση, έως... βλασφημία, για τους πιο σκληροπυρηνικούς. Μια μοτοσυκλέτα που έχει κατασκευαστεί να «οργώνει» κάθε τερέν δεν προσφέρεται απαραίτητα για «κόψε-ράψε»... Η μήπως, προσφέρεται;

Η συγκεκριμένη μετατροπή ανήκει –σχεδόν- στον customizer Gregor Halenda. Και λέμε σχεδόν, γιατί ο Halenda αγόρασε την μοτοσυκλέτα σε ημιτελή μορφή από άλλον ιδιοκτήτη, που είχε ξεκινήσει ήδη να την «πειράζει». Ωστόσο, εντυπωσιάστηκε από την ποιότητα στην κατασκευή των 3 (ναι, 3) ρεζερβουάρ καυσίμου, από τα οποία το ένα ντουμπλάρει και ως υποπλαίσιο, και αποφάσισε να τα αφήσει απείραχτα. Πολλή δουλειά όμως, ήθελαν τα μηχανικά μέρη.

Η μοτοσυκλέτα έκαιγε λάδι, με τον κινητήρα να φαίνεται σε κακή κατάσταση, κάτι που το επαλήθευσε ο Halenda, όταν τον άνοιξε. Αποφάσισε να μην ασχοληθεί καθόλου και αγόρασε ένα ολόκληρο μοτέρ από μία R100RS, το οποίο περιελάμβανε ήδη μετατροπή μεγάλων βαλβίδων στις κεφαλές του, για περισσότερη ισχύ.

Στην εμπρός ανάρτηση, ο Halenda εγκατέστησε ένα πιρούνι WP 48 χιλιοστών σε χειροποίητο σταυρό τιμονιού και τιμονόπλακες μιας KTM 450SX, ενώ πίσω τοποθέτησε έναν άξονα-ψαλίδι που συνδυάζει μέρη από... 3 μοτοσυκλέτες: R100RS, R1100RS και R850R. Οι τροχοί με ακτίνες από την WoodyΆs Wheel Works είναι καθαρόαιμα χωμάτινοι και για αυτό ακριβώς επιλέχθηκαν για το πρότζεκτ, το οποίο ολοκληρώθηκε με νέα τμήματα στο «γραφείο» του αναβάτη, μεταξύ αυτών ένα σύστημα πλοήγησης!