Εμπρός τροχός 18 ιντσών

Φλας στις άκρες του τιμονιού

Αναλογικό ταχύμετρο

Δερμάτινη σέλα

Ανταλλακτικό μπουζί στον λαιμό

BMW R75/5 Bobber

Ο Dirk Oehlerking της Kingston Custom έχει παρουσιάσει μερικές μοναδικές κατασκευές τα τελευταία χρόνια και η τελευταία του δημιουργία είναι μια ξεχωριστή και πλήρως αναλογική BMW R75/5.

Ο Dirk τρέφει ιδιαίτερη συμπάθεια στις κλασσικές μοτοσυκλέτες και όλα τα κουσούρια που μπορεί αυτές να έχουν και τις προτιμάει σε σχέση με τις σύγχρονες που είναι γεμάτες ηλεκτρονικά. Για την τελευταία του δημιουργία επέλεξε μια BMW R75/5, η οποία λύθηκε πλήρως πριν ξεκινήσει η κατασκευή. Έγινε αμμοβολή στον κινητήρα των 745 κυβικών για να καθαρίσει και έμεινε άβαφος, ενώ παρέμεινε και το αρχικό φιλτροκούτι. Η απόδοσή του είναι περίπου 50 ίπποι και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων.

Η εργοστασιακή μοτοσυκλέτα ήταν εφοδιασμένη με ταμπούρο εμπρός και η λύση αυτή παρέμεινε, αλλά ο τροχός αντικαταστάθηκε με έναν 18 ιντσών. Το υποπλαίσιο αφαιρέθηκε και κατασκευάστηκαν νέες βάσεις για τα αμορτισέρ. Πίσω τροχός και ψαλίδι παρέμειναν, αλλά το φτερό είναι νέο και στηρίζεται σε χειροποίητες βάσεις. Οι δυο εξατμίσεις της Hattech βρίσκονται χαμηλά και περνούν κάτω από τα μαρσπιέ, ενώ στο πάνω μέρος της μοτοσυκλέτας έχει τοποθετηθεί μια δερμάτινη σέλα, ενώ ο δημιουργός δεν αποκαλύπτει από πού προέρχεται το ρεζερβουάρ.

Η μπαταρία είναι τοποθετημένη σε ένα κουτί, πίσω από το κιβώτιο ταχυτήτων και όλα τα καλώδια έχουν τακτοποιηθεί με προσοχή. Ένα μικρό, αναλογικό ταχύμετρο είναι τοποθετημένο μπροστά από το ρεζερβουάρ, ενώ τα φλας βρίσκονται στις άκρες του τιμονιού. Την ξεχωριστή εμφάνιση τονίζει η μπλε-γκρι βαφή με τις λευκές γραμμές σε φτερά και ρεζερβουάρ.