Σύγχρονη σχεδίαση με όμορφες γωνίες

Βajaj Pulsar NS 200

Μπορεί στην Ελλάδα να κάνει τώρα τα πρώτα της βήματα, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο, η Bajaj, είναι η τέταρτη σε μέγεθος κατασκευάστρια εταιρεία δίτροχων και τρίτροχων οχημάτων, με έδρα το Pune των Ινδιών. Αν δεν έχετε πειστεί ακόμα για το μέγεθός της, να αναφέρουμε ότι κατέχει σχεδόν το 50% της KTM.

To Pulsar κρύβει μέσα του πολλή από την τεχνογνωσία της KTM και αυτό φαίνεται αμέσως, καθώς ο μονοκύλινδρος κινητήρας του, κινεί και το Duke 200 με τη μόνη διαφορά ότι η τροφοδοσία του γίνεται με καρμπυρατέρ. Οι 23,5 ίπποι που αποδίδει τον κατατάσσουν αρκετά ψηλά στην κατηγορία, ενώ πέρα από δύναμη διαθέτει φιλικότητα κι ελαστικότητα ενώ ταυτόχρονα είναι οικονομικός σε κατανάλωση.

Η εμφάνιση του Pulsar είναι μοντέρνα με τα αιχμηρά πλαστικά να δίνουν την απαραίτητη σπορ πινελιά, ενώ πολύ όμορφες λεπτομέρειες είναι το μικρό χωροδικτύωμα που στηρίζει την πινακίδα και τα φλάς και το πίσω φτερό που εδράζεται στο ψαλίδι. Η ποιότητα κατασκευής είναι εφάμιλλη και σε κάποιους τομείς ανώτερη από τον ανταγωνισμό.

Εργονομικά δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις αφού η σέλα είναι άνετη και οι γωνίες που σχηματίζουν τα γόνατα και οι αγκώνες του αναβάτη είναι απολύτως φυσιολογικές. Οι αναρτήσεις του αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και ένα αμορτισέρ με δοχείο αζώτου. Οι δαγκάνες των φρένων έρχονται από την ByBre, θυγατρική της Brembo και συνεργάζονται με δίσκους 280 και 230 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Η Pulsar είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από αυτά που φαντάζεται ο υποψήφιος αγοραστής, αφού είναι προσιτή, χάρη στη χαμηλή τιμή της και ταυτόχρονα ποιοτική και κατασκευασμένη από έναν παγκόσμιο κολοσσό. Για να μάθετε περισσότερα για το Pulsar, μπείτε στη σελίδα της Bajaj στο Facebook και διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή. Στην Ελλάδα εισάγεται από την KTM South East Europe και μπορείτε να την αποκτήσετε με 3.280 ευρώ.