Το νέο Benelli TRK 502

Το νέο Benelli TRK 502

Το νέο Benelli TRK 502

Το νέο Benelli TRK 502

Benelli TRK 502

Το Benelli TRK 502 ήρθε στην Ελλάδα και υπόσχεται να κάνει την καθημερινότητά σου ξεχωριστή, αφού η μοτοσυκλέτα συνδυάζει την ευκολία χειρισμού στην κίνηση της πόλης με ένα περιπετειώδη χαρακτήρα, που σε κάνει να θες να αποδράσεις από τα αστικά τείχη κάθε φορά που βρίσκεσαι στη σέλα του. Και όλα αυτά με χαμηλό κόστος και με δίπλωμα Α2… 

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

 

Σε μια εποχή όπου ο συνδυασμός  της οικονομίας με τη χρηστικότητα και την απόλαυση,  σε ορισμένες περιπτώσεις μοιάζει μονόδρομος, η Benelli προσφέρει την ιδανική λύση. Με άκρως ανταγωνιστική τιμή, αλλά εμφάνιση που παραπέμπει σε μεγαλύτερη κατηγορία και χαρακτηρίζεται από την Ιταλική φινέτσα, το TRK 502 υπόσχεται να γίνει πιστός σύντροφος σε κάθε σου απόδραση εντός ή εκτός της πόλης.  


Κοιτάζοντάς τo, την πρώτη σου ματιά κλέβει το μεγάλο ντεπόζιτο των 20 λίτρων, που προσφέρει μεγάλη αυτονομία και εναρμονίζεται με τις όμορφες γωνίες των πλαστικών και του μπροστινού φτερού. Κάτω από την ψηλή ζελατίνα με τις τουριστικές καταβολές, βρίσκονται  οι προβολείς, που χρησιμοποιούν τεχνολογία LED για τα φώτα θέσης, όπως ακριβώς  το πίσω φανάρι και τα φλάς τα οποία συμβαδίζουν με τις σύγχρονες τάσεις της εποχής.



Η περιπετειώδης εμφάνιση συμπληρώνεται από τις  προστατευτικές χούφτες, τα κάγκελα, αλλά και τις υποδοχές για βαλίτσες, που βρίσκονται στο στάνταρ εξοπλισμό, ενισχύοντας τις ταξιδιωτικές δυνατότητες του TRK.



Ο πίνακας των οργάνων, συνδυάζει αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις, παρέχοντας  όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό, που έχει στη διάθεσή του και θύρα USB για την φόρτιση των ηλεκτρονικών του συσκευών

 
Τη μοτοσυκλέτα, αναλαμβάνει να κινήσει ένας δικύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας  500 κυβικών, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τα νέα μοντέλα της εταιρείας και επιτρέπει στο TRK να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2, αφού βρίσκεται στο ανώτατο επιτρεπτό όριο ιπποδύναμης της κατηγορίας. Αποδίδει 47,6 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 4,6 kg ροπής στις 4.500 σ.α.λ., που μεταφέρονται ομαλά στους τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου, ενώ καλύπτει και τις προδιαγραφές Euro 4Το πλαίσιο είναι ένα ατσάλινο χωροδικτύωμα, χαρακτηριστικό των μοτοσυκλετών της Benelli και συνεργάζεται με ένα επίσης ατσάλινο ψαλίδι, που ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία.


Ελαφρύ και ευέλικτο, με ουδέτερη συμπεριφορά που δεν θα προβληματίσει κανέναν
 
Στον τομέα των αναρτήσεων, την παράσταση κλέβει το ανεστραμμένο πιρούνι 50 χιλ, ενώ πίσω συναντάμε ένα μονό αμορτισέρ τοποθετημένο διαγώνια, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς, συμβάλλοντας μαζί με το πιρούνι στην άνεση και στη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας στο δρόμο.

Όσον αφορά την επιβράδυνση, το μοντέλο εξοπλίζεται με δύο δίσκους 320 χιλιοστών με 4πίστονες δαγκάνες εμπρός και έναν 260 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω, που συνεργάζονται με σύστημα ABS (το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί) και αναλαμβάνουν να σταματήσουν με ασφάλεια τους τροχούς  των 17 ιντσών από κράμα αλουμινίου  του TRK.  


Εντυπωσιακό μπροστινό σύστημα, με ανεστραμμένο πιρούνι 50χιλ και ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες
 
Στην τελική σου επιλογή, μπορείς να προσθέσεις και βαλίτσες απο τον κατάλογο των αξεσουάρ, ενώ έχεις τη δυνατότητα να διαλέξεις ανάμεσα σε τρεις χρωματισμούς: λευκό, κόκκινο και γκρι.

Προσθέτοντας βαλίτσες στις εργοστασιακές υποδοχές, το TRK μπορεί να σε ακολουθήσει σε κάθε απόδραση.