«Birdcage»: Το μαγευτικό concept της Revival Cycle

Με πυρήνα τον νέο boxer της BMW και την «μαγεία» του χειροποίητου να το στολίζει απλόχερα, το Birdcage είναι μια μοτοσυκλέτα πολύ διαφορετική από τις άλλες.

Ο νέος boxer κινητήρας της BMW είναι μια ιστορία του τύπου «ο κόσμος το έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι», που λέει ο λόγος, καθώς αν και η εταιρεία έχει πλέον παραδεχθεί την ύπαρξή του, δεν έχει αποκαλύψει τίποτε άλλο επίσημα. Μετά την χρήση του όμως στην μοτοσυκλέτα με την ονομασία «Departed» πριν λίγο καιρό, η νέα μονάδα Boxer εντοπίστηκε και σε μια δημιουργία ακόμα. Μιλάμε για την «Birdcage» των Revival Cycle, μια μοτοσυκλέτα που εντυπωσιάζει.

Προτού μιλήσουμε (ξανά) για τον boxer που…σιγοψήνεται από την BMW και δοκιμάζεται σε διάφορες πλατφόρμες, δείτε την υπόλοιπη κατασκευή της μοτοσυκλέτας. Το όνομά της δεν είναι τυχαίο, καθώς το πλαίσιο της είναι τύπου χωροδικτυώματος, από τιτάνιο και θυμίζει τις αντίστοιχες δομές των αγωνιστικών αυτοκινήτων, κατά την δεκαετία του 50 και του 60. Μάρκες όπως η Maserati, η Porsche και η Ferrari έχουν χρησιμοποιήσει την διάταξη. Το πλαίσιο αποτελείται από 138 κομμάτια τιτανίου, τα οποία κόπηκαν και συγκολλήθηκαν στο χέρι, με την τελική κατασκευή να ζυγίζει μόνο 11 κιλά!

Το εμπρός σύστημα αποτελείται από το «πιρούνι» μιας R1150GS, που χρησιμοποιείται σε μία τύπου Telelever ανάρτηση με ένα αμορτισέρ Ohlins για Mountain Bike. Πίσω ανάρτηση… δεν υπάρχει: Ο τροχός εδράζεται σταθερά στο πλαίσιο και παίρνει κίνηση κλασικά μέσω άξονα.

Ο νέος και θηριώδης Boxer, που ανεπίσημα γνωρίζουμε ότι έχει κυβισμό περίπου στα 1.800 κ.εκ., φέρει δύο νέα καπάκια για τις κεφαλές σε στυλ art deco, καλύμματα αλουμινίου για τον στροφαλοθάλαμο, χειροποίητες εξατμίσεις τιτανίου και νέες ελεύθερες εισαγωγές. Παρά το ότι η μοτοσυκλέτα φαίνεται σαν στατικό έργο τέχνης, είναι κανονικά λειτουργική καθώς έχει «κρυμμένες» ντίζες και χειριστήρια, αλλά και λεβιέ ταχυτήτων στο χέρι για ακόμα πιο vintage αίσθηση. Πως σας φαίνεται;