Το Bott XR1 Pikes Peak σε φωτογραφίες με ανατριχιαστική λεπτομέρεια...

Το Bott XR1 Pikes Peak σε φωτογραφίες με ανατριχιαστική λεπτομέρεια...

Το Bott XR1 Pikes Peak σε φωτογραφίες με ανατριχιαστική λεπτομέρεια...

Το Bott XR1 Pikes Peak σε φωτογραφίες με ανατριχιαστική λεπτομέρεια...

Το Bott XR1 Pikes Peak σε φωτογραφίες με ανατριχιαστική λεπτομέρεια...

Bott XR1 Pikes Peak

Ένα θεαματικό δημιούργημα, που διακρίθηκε στο Pikes Peak και, από όπου και αν το κοιτάξεις, φωνάζει «κτήνος». Θαυμάστε το.

Η ανάβαση του Pikes Peak δεν χρειάζεται συστάσεις: Πρόκειται για μια από τις πιο συναρπαστικές, απαιτητικές και επικίνδυνες διαδρομές αγώνων του κόσμου και όσοι την εκτελούν με μοτοσυκλέτα θεωρούνται μάλλον ήρωες! Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε στις φωτογραφίες έχει φτιαχτεί για τον αγώνα αυτό, και βασίζεται στην Buell XB, με τις φροντίδες της Bottpower και του David Sanchez.

H μοτοσυκλέτα που βλέπετε συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στον θρυλικό αγώνα, στα χέρια του Travis Newbold, αφού κέρδισε στην κατηγορία της και έκανε τον 4ο καλύτερο χρόνο για μοτοσυκλέτα ανεξαρτήτως κατηγορίας.

O Sanchez διατήρησε τον αερόψυκτο κινητήρα της Buell, καθώς «προτιμά τον ήχο, την αισθητική και τον χαρακτήρα του», αλλά τον υπερκύβισε στα 1.340 κ.εκ. βγάζοντας 150 ολόκληρους ίππους από τα σωθικά του. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί βαλβίδες τιτανίου και καπάκια μαγνησίου, ενώ το τεπόζιτο που τον τροφοδοτεί με καύσιμο βρίσκεται κάτω από την σέλα, με το κλασικό «ρεζερβουάρ» να είναι το νέο φιλτροκούτι από ανθρακόνημα.



Ο Sanchez ανασχεδίασε πλήρως το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, χρησιμοποίησε εκτενώς το ανθρακόνημα στην κατασκευή των τμημάτων του «φαίρινγκ» πίσω, αλλά διατήρησε το ψαλίδι, την εξάτμιση και τα πίσω φρένα του Bottpower XR1R. Το πιρούνι είναι ένα αριστούργημα της τεχνολογίας, βασισμένο σε μια μονάδα TTX της Ohlins με καλάμια από ανθρακόνημα με λευκή κεραμική επίστρωση, για την μείωση των τριβών και του μη αναρτώμενου βάρους.



Για να πετύχει την μέγιστη απόδοση, ο Sanchez ενσωμάτωσε στη μοτοσυκλέτα μια σουίτα ηλεκτρονικών που αναπροσαρμόζει την χαρτογράφηση ανάφλεξης και ψεκασμού ανάλογα με το υψόμετρο, καθώς η εκκίνηση των αγώνων Pikes Peak δίνεται στα 2,8 χιλιόμετρα –όσο το ύψος του Ολύμπου!- και ο τερματισμός είναι 4,3...

Του χρόνου, η μοτοσυκλέτα θα ξαναδεί την ανάβαση, οδηγούμενη αυτή την φορά από τον αναβάτη Rennie Scaysbrook, ενώ θα υποστεί και μικροαλλαγές. Μέχρι τότε...θαυμάστε την.