Τα σχέδια της Brudeli για το νέο τρίτροχο. Πρόκειται για νέο μοντέλο...Yamaha;

Τα σχέδια της Brudeli για το νέο τρίτροχο. Πρόκειται για νέο μοντέλο...Yamaha;

Brudeli: Νέο ηλεκτρικό τρίτροχο για...την Yamaha;

Νέο τρίτροχο μοντέλο που γέρνει… διαφορετικά από τα άλλα, ετοιμάζει η Brudeli. Θα είναι για λογαριασμό της Yamaha; Δείτε περισσότερα.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Η Brudeli είναι γνωστή, για τα τρίτροχα οχήματα που αναπτύσσει, αλλά και μέσα από το μοντέλο Leanster 654L, που παρουσίασε με κινητήρα ΚΤΜ πριν 10 χρόνια. Φαίνεται όμως πως η εταιρεία ετοιμάζει ένα νέο τρίτροχο όχημα, με άλλη φιλοσοφία και ηλεκτροκίνητο.  

Θα μας πείτε, τι σχέση μπορεί να έχει η Brudelli με την Yamaha αυτή την στιγμή; Κι όμως. Όταν παρουσιάστηκε το 654L, η Yamaha απέκτησε τα δικαιώματα στην πατέντα του συστήματος 3 τροχών που είχε αναπτύξει η Brudelli. Γυρίστε λίγο πίσω στο χρόνο: Η Yamaha ετοιμάζει, όπως η ίδια έχει δηλώσει, νέο τρίτροχο επιδόσεων με διαφορετική προσέγγιση από το Niken και ηλεκτροκίνητο!

Τα σχέδια που σας παρουσιάζουμε εδώ, προέρχονται από κατάθεση για κατοχύρωση πατέντας, από τον ίδιο τον Geir Brudelli, τον επικεφαλής της ομώνυμης εταιρείας. Το σχέδιο που προτείνει είναι ριζοσπαστικό για τα τρίτροχα, όπως τα ξέρουμε μέχρι τώρα!

Συγκεκριμένα, στην πατέντα, εμφανίζεται ότι μόνο το εμπρός μέρος του οχήματος γέρνει στις στροφές, καθώς το πίσω θα παραμένει κατακόρυφο. Στην μέση του οχήματος, μπορείτε να δείτε την ειδική άρθρωση που θα το επιτρέπει αυτό, ενώ στον πίσω τροχό διακρίνεται ξεκάθαρα ένα ελαστικό με επίπεδο πέλμα, σαν αυτοκινήτου. Φανερώνει έτσι, φυσικά, ότι το πίσω μέρος το οχήματος θα παραμένει «όρθιο»

Προσέξτε και κάτι ακόμα: Είναι παραπάνω από ολοφάνερος, ο ηλεκτροκινητήρας που θα δίνει κίνηση στον πίσω τροχό: Εδράζεται επί σταθερού τμήματος (άρα εξαιρείται από το μη αναρτώμενο βάρος) και μεταδίδει την κίνηση με αλυσίδα ή ιμάντα στον τροχό.



Φυσικά μιλώντας για ηλεκτροκίνητο όχημα, περιμένουμε να δούμε και κάποια μπαταρία, η οποία όμως σε αυτό το σχέδιο δεν αποκαλύπτεται. Φαίνεται όμως, το σύστημα εμπρός ανάρτησης: Μιλάμε για δύο διατάξεις με διπλά ψαλίδια, όπως και στο αρχικό Leanster.

¶ρα, μιλάμε αναμφίβολα  όχι μόνο για ένα νέο τρίτροχο όχημα, αλλά και μια διαφορετική μηχανολογική προσέγγιση: Χάρη στον σταθερό  πίσω τροχό, αυξάνεται η σταθερότητα του πίσω μέρους έτσι ώστε να ισοσταθμίσει, αυτή του μπροστινού και να μην είναι νευρικό. Με βάση όσα ξέραμε μέχρι τώρα, το μοντέλο (αν φέρει όντως το όνομα της Yamaha) θα είναι ένα όχημα επιδόσεων. Ανυπομονούμε να δούμε τι ετοιμάζεται!