|
Είμαι πλέον πεπεισμένος ότι στα κεντρικά της Γερμανίας εταιρίας έχουν βρει το μυστικό της επιτυχίας, το κρατούν σε ένα ερμητικά κλειστό κουτί και το οποίο ανοίγουν κάθε φορά που παρουσιάζουν ένα νέο μοντέλο της σειράς GS. Κάπως έτσι εξηγείται πως κατάφεραν για μια ακόμη φορά, να δώσουν στο επιτυχημένο μοντέλο μια φρέσκια νότα που το κάνει να ξεχωρίζει και είναι ικανή να το διατηρήσει στον αφρό των πωλήσεων. Μπορεί να μοιάζει σε αρκετά σημεία με το μοντέλο που αντικαθιστά, καθώς αισθητικά παρέμεινε ανέπαφο, όμως η πραγματική εξέλιξη συνδέεται με το δεξί σου καρπό. Ο πλήρως ανανεωμένος κινητήρας με το μεταβλητό χρονισμό, απέκτησε μεγαλύτερη χωρητικότητα, με αποτέλεσμα το νέο GS να είναι απολαυστικότερο και ακόμα πιο δυνατό.
Τύπος | 4T, 2K, Boxer, 4-βαλβ, DOHC | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1254 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 102,5 X 76 | |||
Συμπίεση (:1) | 12.5 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 136/7750 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 14,6/6250 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 20 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 6.8 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 230+ | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα με τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο του | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τelelever, μονο αμορτισέρ Sachs, Dynamic ESA | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 190 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Paralever, μονό αμορισέρ Sachs, Dunamic ESA | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 200 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/305 χλστ., 4Ε ακτινικη, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/276 χλστ., 2Ε, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 120/70-19 | |||
Ελαστικό Π | 170/60-17 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2207 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 952.5 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1514 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 850/870 | |||
Βάρος (κιλά) | 249 (πλήρες) | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ν | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ν/Ν | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ν | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ν/Ν | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ν | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν/Ν | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ν/Ν |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
ΓΙΑΤΙ Η BMW ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΟΥΣ BOXER ?