Η μεγαλύτερη αλλαγή αφορά τον κινητήρα και την προσθήκη μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Ο νέος Boxer με το σύστημα ShiftCam, αύξησε την χωρητικότητα στα 1250 κυβικά, με παράλληλα οφέλη και στην απόδοση του, αγγίζοντας τους 136 ίππους.

    Κινητήρας

    Η μεγαλύτερη αλλαγή σε σχέση με τον προκάτοχο του, εντοπίζεται στον κινητήρα. Ο  νέος Boxer των 1254κ.εκ  που υιοθετεί την τεχνολογία ShiftCam με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, φωλιάζει πλέον κάτω από το επιβλητικό κουστούμι του RT. Η ιπποδύναμη βρίσκεται στους 136 ίππους στις 7.750 σ.α.λ με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 14,6 kg-m στις 6.250 σ.α.λ. Αυτό μεταφράζεται σε 9% μεγαλύτερη ιπποδύναμη και 14% αυξημένη ροπή σε σχέση με το 1200, κάτι που του χαρίζει επιπλέον σπιρτάδα ειδικά σε συνθήκες πλήρους φόρτωσης. Εκτός από τα περίσσεια 84 κυβικά, έχουμε ολοκαίνουργια κεφαλή με δύο λοβούς έκκεντρων σε κάθε βαλβίδα και διαφορετικά προφίλ. Το πρώτο, ηπιότερο προφίλ είναι για την άψογη, απόδοση στα χαμηλά, το δεύτερο, πιο έντονο, για να μεγιστοποιήσει την ισχύ στις υψηλότερες στροφές. Με άλλα λόγια, δεν είναι υπάρχει ένα  προφίλ που να προσφέρει συμβιβασμό μεταξύ επιδόσεων στις χαμηλές και υψηλές στροφές. Το πραγματικά έξυπνο κομμάτι, όμως, είναι ο μηχανισμός ολίσθησης, ο οποίος μετατοπίζεται μεταξύ των δύο λοβών είτε στις 5000 είτε σε πλήρες φορτίο γκαζιού. Λειτουργεί τόσο έξυπνα, ώστε ο νέος Boxer εκτός από ισχυρότερος, είναι και πιο ομαλός από ποτέ. Επιπλέον, οι εκκεντροφόροι εισαγωγής έχουν σχεδιαστεί για ασύγχρονο άνοιγμα των δύο βαλβίδων εισαγωγής, με αποτέλεσμα τον ενισχυμένο στροβιλισμό του φρέσκου, εισερχόμενου μείγματος. Αυτό συντελεί σε πιο αποτελεσματική καύση. Οι υπόλοιπες τεχνολογικές αναβαθμίσεις της τεχνολογίας ShiftCam του R 1250 RT αφορούν την οδοντωτή αλυσίδα έκκεντρου, την βελτιστοποιημένη τροφοδοσία λαδιού και τα μπεκ με διπλό ψεκασμό. Επανασχεδιασμένη είναι και εξάτμιση για αύξηση της απόδοσης. Όλα τα παραπάνω έχουν ως συνέπεια, ομαλότερη λειτουργία, περισσότερη δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών, μειωμένα επίπεδα καυσαερίων και κατανάλωσης. Οι διαφορετικές riding modes, προσαρμόζουν ανάλογα τα χαρακτηριστικά και την απόδοση του κινητήρα. Το DTC (Dynamic Traction Control) είναι άγρυπνος φρουρός και τιθασεύει την αυξημένη ισχύ, παρέχοντας πολύτιμη υποστήριξη και παρεμβαίνοντας όταν η πρόσφυση μειωθεί. Το μειονέκτημα του είναι ότι θα χρειαστεί να πλοηγηθείς για αρκετή ώρα στο μενού επιλογών, προτού καταφέρεις να το απενεργοποιήσεις. Την μετάδοση της κίνησης έχει αναλάβει ένας υδραυλικός συμπλέκτης που συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο.  Το quickshifter επιτρέπει αστραπιαία ανεβοκατεβάσματα σχέσεων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ