Η βάση πινακίδας που στηρίζεται στο ψαλίδι δίνει μια σπορ πινελιά.

Δεν αντιλαμβάνεσαι τη λειτουργία του CBS, αλλά είναι εκεί και κάνει πιο αποδοτικό το φρενάρισμα.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Η επιλογή του ατσάλινου χωροδικτυώματος δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να χαρακτηριστεί συνηθισμένη σε μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας και επικροτούμε αυτή την απόφαση της Benelli, καθώς είναι μια λύση που υιοθετούν οι κατασκευαστές μεγαλύτερων σε διαστάσεις, κυβισμού και τιμής δικύκλων, ενώ αποπνέει και έναν σπορ αέρα. Παραδοσιακά, η Benelli επιλέγει εντυπωσιακά πιρούνια για τις μοτοσυκλέτες της και το ΤΝΤ 125 δεν αποτελεί εξαίρεση, αφού είναι εξοπλισμένο με ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών που δίνει διαδρομή 120 χιλιοστά. Πίσω έχουμε μια συμβατική λύση με μονό αμορτισέρ, τοποθετημένο παράκεντρα, που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν ένας δίσκος 220 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και ένας 190 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Τα φρένα διαθέτουν σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS), ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι το κόκκινο χρώμα στις δαγκάνες. Οι αλουμινένιου τροχοί των 12 ιντσών έχουν «ντυθεί» με ελαστικά διαστάσεων 120/70-12  και 130/70-12 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ το βάρος του είναι 121 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 7,2 λίτρων.        

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.