Όρθια θέση οδήγησης η οποία δεν πρόκειται να σε κούρασει εύκολα.

    Οδηγώντας: Απόλαυση υψηλού επιπέδου Παντού μαζί της

    Έχοντας οδηγήσει την Multistrada 1200 οι προσδοκίες για το ανανεωμένο μοντέλο ήταν φυσικό να είναι κάτι παραπάνω από υψηλές. Ο μεγάλος δικύλινδρος έχει παντού και πάντα μεγάλα αποθέματα ροπής, που εκτινάσσουν την μοτοσυκλέτα εκμηδενίζοντας τις αποστάσεις ανεξάρτητα από την επιλεγμένη σχέση στο θετικό κιβώτιο. Η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση και μόνο κάτω από τις 2.000σ.α.λ ο κινητήρας δυσανασχετεί με κάποια σκορτσαρίσματα, τα οποία εμφανίζονται απλώς για να σου υπενθυμίσουν ότι οδηγείς έναν δικύλινδρο L 1.262 κυβικών που δεν πολυσυμπαθεί την πυκνή κίνηση των πόλεων. Αυτό δεν σημαίνει ότι σου απαγορεύει να κινείσαι με την  Multistrada σε αυτές τις συνθήκες, αφού το σωστό ζύγισμα, οι μαζεμένες διαστάσεις και οι αναρτήσεις που απορροφούν κάθε λακκούβα των ελληνικών δρόμων, κρίνονται πολύτιμοι σύμμαχοι σε αυτό. Ο κινητήρας, απλώς κάνει τις αποστάσεις από φανάρι σε φανάρι να μην υφίστανται… Μπορεί λοιπόν να τα καταφέρνει καλά στην πόλη, αλλά για να απολαύσεις τις αρετές μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας θα πρέπει να βγεις από τα στενά όρια των αστικών τειχών. Εκεί θα διαπιστώσεις ότι η νέα Multistrada είναι ακόμα πιο απολαυστική. 

    Στον αυτοκινητόδρομο κινείται με μεγάλη άνεση παρέχοντας επαρκή προστασία από τον αέρα –χρήσιμη σε πολύωρες διαδρομές, ενώ είναι σταθερή ακόμα και σε ταχύτητες που αγγίζουν μόνο superbikes. Ότι  τα 250 χλμ/ώρα έρχονται με 5η σχέση στο κιβώτιο, είναι παραπάνω από ενδεικτικό… Φυσικά για αυτές τις ταχύτητες χρειάζεσαι τα αντίστοιχα φρένα και η 1260 είναι γενναιόδωρη και σε αυτό τον τομέα. Τόσο η δύναμη όσο και η αίσθηση των Brembo είναι με λίγα λόγια κορυφαία, χωρίς να δείχνουν σημάδια κόπωσης ακόμα και αν προσπαθείς. 

    Οποιαδήποτε διαδρομή και αν ακολουθήσεις, σαν γνήσια Ducati θα περιμένει δρόμο με στροφές  για να αναδείξει τα προσόντα της. Με τις αναρτήσεις στη θέση για sport οδήγηση, η 1260 κάνει κάθε στροφή απολαυστική. Η αύξηση του μεταξονίου δεν επηρέασε τον τρόπο που βουτά από στροφή σε στροφή, με το μπροστινό να μένει βιδωμένο στην άσφαλτο και το πίσω μέρος να ακολουθεί, δίνοντας μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης (εντυπωσιακά για κατηγορία On-Off), παρόλο που τα ελαστικά δεν είναι αποκλειστικά για τέτοια χρήση. Το Shifter λειτουργεί υποδειγματικά τόσο στα κατεβάσματα όσο και στα ανεβάσματα  μετά από τις εξόδους των στροφών από τις οποίες εκτινάσσεται χάρη στη ροπή του δικύλινδρου κινητήρα. Το wheelie control  πάντα είναι εκεί, αλλά η 1260 δύσκολα σηκώνει τον μπροστινό τροχό στον αέρα αν δεν το επιδιώκεις.

    • DOCORTHO

      Αυτοί που έχουν τα λεφτά για την αγορά του δεν έχουν τον χρόνο και μάλλον την διάθεση για να κάνουν τον γύρο του κόσμου μαζί του, ενώ αυτοί που έχουν την διάθεση δεν έχουν τα λεφτά.... κοινώς άλλο ένα υπερμέγεθες Θηρίο για μικρες βολτούλες και με τρελό κόστος συντήρησης... Ασκήσεις ματαιοδοξίας.....

        1