net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Όμορφη μοτοσικλέτα, ειδικά στις “Limited” χρωματικές εκδόσεις, όπως η συγκεκριμένη. Προσέξτε στην πίσω όψη, το πόσο κοντό είναι το τελικό της εξάτμισης.

Οδηγώντας

Τι θα κληθεί να αντιμετωπίσει αυτή η μοτοσικλέτα, για ποια χρήση σχεδιάστηκε; Χμμμ… λίγο απ όλα, θα λέγαμε. Κυρίαρχο στοιχείο του CB 650F, αποτελεί ο τετρακύλινδρος κινητήρας του με το χαρακτηριστικό δούλεμα. Πολύ smooth, χωρίς κραδασμούς, πέραν κάποιων υψίσυχνων πάνω από τις 7.000 σ.α.λ. Η απόδοση χαμηλά, κάτω από τις 4.000 σ.α.λ., δεν είναι σε καμία περίπτωση αυτό που λέμε «γεμάτη» και ο οδηγός πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτό. Μόλις η βελόνα του στροφόμετρου ξεπεράσει αυτό το σημείο όμως, ο κινητήρας μεταμορφώνεται και εντυπωσιάζει με την γραμμική και απρόσκοπτη παροχή ισχύος. Έχοντας λοιπόν ένα ευχάριστο και ζωηρό κινητήρα ως βάση, η Honda δημιούργησε μια μοτοσικλέτα που να υποστηρίζει αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά. Το πλαίσιο είναι άκαμπτο, οι αναρτήσεις – χωρίς να είναι “κούτσουρα”΄- αρκετά γρήγορες στην λειτουργία τους και ο οδηγός έχει πάνω στο CB, την αίσθηση ότι κάθεται πολύ μπροστά, έχοντας ένα ...νραγκστεράδικο σε μήκος ψαλίδι πίσω. Αυτό ένα πράγμα σημαίνει.. ωραίες, απολαυστικές και πλήρως ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος παντού και πάντα! Πέραν αυτού του χαρακτηριστικού όμως, το CB παρουσιάζεται επίσης απρόσμενα ευέλικτο, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στη πόλη αλλά και στο στροφιλίκι. Η μοτοσικλέτα αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση και μπορεί εντός αστικού κύκλου να οδηγηθεί αρκετά επιθετικά, παίρνοντας στο κυνήγι καθαρόαιμα commuter, scooter και παπιά. Σε δρόμους με στροφές πάλι, αυτή η ευελιξία σε συνδυασμό με την “κοντά στο τιμόνι” αίσθηση, έχει ως αποτέλεσμα γρήγορες εισόδους και με την βοήθεια του κινητήρα και ενίοτε του συμπλέκτη επίσης γρήγορες εξόδους. Το CB είναι πολύ σταθερό υπό κλίση και διατηρεί χωρίς πρόβλημα τις γραμμές που υποδεικνύεις αλλά ακόμη και αν η εκτίμηση σου είναι λάθος, τα αποτελεσματικά φρένα θα σώσουν την κατάσταση σε κάθε περίπτωση, με το ABS να επεμβαίνει όταν πρέπει και όσο πρέπει. Στο ταξίδι, τα δεδομένα είναι αυτά που ισχύουν για κάθε γυμνή μοτοσικλέτα. Ο κινητήρας έχει την ισχύ και την άνεση ώστε να ταξιδεύει την μοτοσικλέτα με ταχύτητες άνω των 150 χλμ./ώρα αλλά ο αέρας σύντομα θα κουράσει τον οδηγό. Στα 140, με λίγο σκύψιμο η μάσκα κάνει κάποια δουλειά και αυτή είναι η ιδανική ταχύτητα ταξιδιού αν θελήσει κάποιος να καλύψει αποστάσεις στο εθνικό οδικό δίκτυο. Το κοντό γρανάζωμα (ορθό για γυμνή μοτοσικλέτα) έχει βέβαια ως αποτέλεσμα οι στροφές να κρατιούνται σχετικά ψηλά, αλλά από την στιγμή που αυτό δεν έχει επίπτωση στην κατανάλωση, (μετρήσαμε μέση 5,4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα), μικρό το “κακό”.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ