Ανανεωμένη αισθητική στο εμπρός μέρος. Το νέο φανάρι εκτός από άκρως επιθετικό, περιλαμβάνει και cornering lights εντός του.

Όλα τα φωτιστικά καθώς και τα φλας είναι τύπου LED, εκπέμποντας τον απαραίτητο δυναμισμό.

Το νέο 1290 Super Adventure S ακολουθεί τη Ready to Race φιλοσοφία της πορτοκαλί εταιρίας.

Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής: Δεν πάει πάσο

Η νέα σχεδίαση ακολουθεί τις νόρμες της σπορ αισθητικής, ενώ ταυτόχρονα δεν χάνει τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της Adventure καταγωγής της. Το 1290 S έχει λεπτή σιλουέτα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχει την εικόνα της μεγάλης μοτοσυκλέτας που επιτάσσει η κατηγορία των mega on-off. Το νέο μούτρο εκτός από πανέμορφο, κάνει μπαμ από μακριά ότι είναι δημιουργία Kiska. Ο εμπρός προβολέας θυμίζει πολεμική Σπαρτιάτικη περικεφαλαία, με μια κάθετη διπλή στήλη να χωρίζει στη μέση τα δύο μάτια –φώτα και τα φώτα ημέρας εκατέρωθεν,  να αγκαλιάζουν το φανάρι. Η ένταση του φωτισμού είναι ισχυρή και συμπληρώνεται ιδανικά από τα cornering lights που υπάρχουν ενσωματωμένα εντός του προβολέα. Η κεντρική μονάδα υπολογίζει την κλίση της μοτοσυκλέτας και ενεργοποιεί τα led αριστερά και δεξιά, φωτίζοντας το αντίστοιχο εσωτερικό μέρος της στροφής. Η δυναμική εμφάνιση συνεχίζεται και στα υπόλοιπο σώμα της μοτοσυκλέτας. Πίσω φωτιστικό και φλάς όλα LED, πολυάκτινες αλουμινένιες ζάντες, προστατευτικά κάγκελα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας,  και έντονα  γραφικά, όλα φωνάζουν επίθεση με το βλέμμα στραμμένο στην περιπέτεια. Το Super Adventure μας αποδεικνύει ότι, σπορ και πολυτελές είναι δύο έννοιες που μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά. Η ποιότητα της βαφής και των υλικών αλλά και η συναρμογή των επιμέρους μερών είναι υπεράνω κριτικής, ενώ όσο και αν ψάξετε δεν θα βρείτε το παραμικρό ψεγάδι. Όλα συντελούν στην εικόνα μιας συμπαγούς και premium κατασκευής, που θα καταφέρει να γίνει αποδεκτό από τους περισσότερους αναβάτες.  
 

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

  • Nec.

    Οκ το αγόρασα ειναι πολύ καλό απλα έχει τα μείον... δεν κάθεσε μέσα αλλά πάνω στη μοτοσυκλέτα, η άνεση ειναι μικρότερη του GSA 1200 που είχα, σε ωθεί να πηγαίνεις γρήγορα χάρις τον σπορ χαρακτήρα, έχει όμως και σαφώς καλύτερη μουαγιε στα ταξίδια σε σχέση με τις απαράδεκτα κοντές σχέσεις του GSA, εδώ ταξιδεύεις με 6.000 σαλ και 170+ χωρίς θόρυβο και κραδασμούς, η σταθερότητα δε στα πολλά ειναι έτη φωτός καλύτερη του GSA. Για μένα μειονέκτημα η αλυσίδα ...

      42