Δοκιμάζουμε το παιχνιδιάρικο και πολύ αξιόλογο ΚΤΜ 390 Duke.

Δοκιμάζουμε το παιχνιδιάρικο και πολύ αξιόλογο ΚΤΜ 390 Duke.

Δοκιμάζουμε το παιχνιδιάρικο και πολύ αξιόλογο ΚΤΜ 390 Duke.

Δοκιμάζουμε το παιχνιδιάρικο και πολύ αξιόλογο ΚΤΜ 390 Duke.

Δοκιμή: KTM 390 Duke

Ο μικρός Δούκας αποτελεί πραγματικό σχολείο οδήγησης και εσύ δεν έχεις πλέον καμία δικαιολογία για κοπάνες. Αιχμηρή σχεδίαση και ονειρεμένη οδηγική συμπεριφορά που σε βάζουν για τα καλά στο παιχνίδι την δίτροχης απόλαυσης. Σαν πραγματικός Δούκας, το 390 τα κάνει όλα και συμφέρει.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Τιμή: 5.690 ευρώ      
+: Κινητήρας, εμφάνιση, τιμή, χειρισμός
-: Λειτουργία βεντιλατέρ

Η πρώτη γενιά του 390 Duke μας συστήθηκε το 2015 και έκτοτε έδωσε τα διαπιστευτήριά της ως μια γρήγορη και ελαφριά μοτοσυκλέτα, που εκπληρώνει ευχάριστα και απολαυστικά τις αστικές μετακινήσεις. Ο πολύ καλός χειρισμός και η προσιτή τιμή της, την έκαναν εύκολα αναγνωρίσιμη ως μια από τις καλύτερες προστάσεις στην lightweight κατηγορία. Η ΚΤΜ δεν επαναπαύθηκε στις δάφνες, παρουσιάζοντας για το 2017 μια πλήρως αναβαθμισμένη εκδοχή του μικρού Δούκα, που φιλοδοξεί να παραμείνει στην κορυφή της λίστας των εισαγωγικών, στους δύο τροχούς, μοτοσυκλετών.  
 

  • Dimitris

    Έχετε στα μείον την λειτουργία του βεντιλατερ αλλά δεν αναγράφετε τι ακριβώς θέμα παρουσιάζει!

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Στο οδηγώντας, αν προσέξεις, γράφει τα εξής: «Αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι η λειτουργία του βεντιλατέρ, αφού ανάβει νωρίτερα από ότι θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να μεταφέρει αρκετή ζέστη στον αναβάτη.»

        9