• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Αρκετά δυνατό το πακέτο πέδησης με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους τύπου μαργαρίτα.

Αρκετά δυνατό το πακέτο πέδησης με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκους τύπου μαργαρίτα.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

 

Ένας ισχυρός κινητήρας απαιτεί αντίστοιχα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, ώστε να  αξιοποιήσει την ισχύ του στο έπακρο. Η KYMCO επανασχεδίασε το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με στόχο την αυξημένη ακαμψία και σταθερότητα. Το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο στα 1570 χιλιοστά, όμως νέες είναι οι βάσεις του κινητήρα, ενώ το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι,  δένει με διπλές γέφυρες και έχει διαδρομή 110 χιλιοστών. Στο πίσω μέρος δύο αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου σε 5 θέσεις και διαδρομή 107 χιλιοστών, έχουν αναλάβει το έργο της απόσβεσης.  

Στον τομέα της πέδησης, το νέο S400 συνεχίζει το εξαιρετικό έργο του προκατόχου του. Δύο δισκόφρενα 260 χιλιοστών τύπου μαργαρίτα, με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων μπροστά και ένας δίσκος 240 χιλιοστών με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω, συνδυάζονται με δικάναλο σύστημα ABS 9.1Μ της Bosch. Οι διαστάσεις του εμπρός τροχού είναι 120/70 με 15άρα ζάντα, ενώ πίσω έχουμε 150/70 με 14άρα ζάντα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Αναστασης Ρουκης

    Έχω το 400αρι του 2014. Μαμά ήταν ψιλό άδειο χαμηλά, μετά τα 70 σούπερ.. Έβαλα 15γρ μπίλιες κ έγινε πύραυλος παντού. Αλλά τα κρατήματα του δεν μ αρέσουν.. Πολύ σταθερό μεν στα πολλα, αλλά με 1570 μεταξόνιο δεν στρίβεις.. Κ πολύ σκληρές αναρτήσεις που δεν βοηθάνε ούτε στο κράτημα.. Το μπροστινό όλο διώχνει.. Πολύ αξιόπιστο πάντως 3 χρόνια τώρα.. Traction control δεν χρειάζεται, έλεος 😎θ

      1
  • Δημήτρης

    Πλέον είναι ξεκάθαρο το γιατί οι Ιάπωνες θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά, λέγεται "ηλεκτρονικά βοηθήματα" βλ.traction control!

      1
  • Μιχάλης

    Είναι κάτοχος του 400i του 2014 και είχα σκοπό να πάρω το 400 S. Πήγα για test drive. Ωραίο design, επιθετικό, αλλά αυτό που με προβλημάτισε είναι ότι ο κινητήρας παρόλο που δηλώνουν ίδια ιπποδύναμη και μεγαλύτερη ροπή μου φάνηκε πιο αργός και κοιμισμένος από το δικό μου. Το περίμενα πιο δυνατό.

      1
  • Γιαννης

    Παιδιά λέμε για πύραυλο και το εννοούμε αν δε το έχεις καβαλήσει δεν έχεις άποψη ο φίλος μας ποιο πάνω που λέει για μοντέλο του 2019 χωρίς traction control έχει ωμός νέο κινητήρα με 36 άλογα δηλ 5 πιο πάνω από των ανταγωνισμό έχει τετραπιστονες δαγκάνεςεμπρός με 260χιλ δίσκους και 14 τροχό πισω οχι13 που είχαν μια δεκαετία πρίν τα σκούτερ βασικα πραγματα.τωρα έχει ντουλαπακια ηλεκτρομαγνιτικα αλλά πάλι θα μας πει ο φιλος δεν έχουν επενδύσει δερμάτινη,θα του πω δεν πειράζει είναι πύραυλος!!!!

      2
  • Καραθανάσης Κωνσταντίνος

    Παιδιά να λέτε και τις τιμές από κάποια βασικά ανταλλακτικά πχ ο ιμάντας από το συγκεκριμένο σκούτερ έχει 184€ μόνο η αγορά! Γενικά το after sales της kymco πάσχει σε αντίκτυπο των πωλήσεων που βρίσκονται στα τάρταρα!!! Πιστέψτε με καλό θα τους κάνετε!!!

      8
  • Δημήτρης

    Παιδιά...τι πύραυλος λέτε και άλλα σχετικά....το 2019 και mega scooter χωρίς traction control είσαι εκτός ανταγωνισμού !

      10

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ