Σωστή πληροφόρηση απο το πιρούνι, θα θέλαμε όμως περισσότερη δύναμη απο το μπροστινό φρένο.

Προσοχή στη λεπτομέρεια. Προστατευτικά ψυγείου Gilles και σίτα C-Racer.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα Σίγουρες λύσεις

Σε αυτόν τον τομέα δεν υπάρχει καμία αλλαγή σε σχέση με τη βασική έκδοση, αφού το σύνολο μπορεί άνετα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός café racer. To πλαίσιο από ατσάλινο χωροδικτύωμα εκτός από την ξεχωριστή εμφάνιση, παρέχει και την απαραίτητη στιβαρότητα ενώ στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα συμβατικό πιρούνι 41 χιλ χωρίς ρυθμίσεις και ένα μονό αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου του. Την πέδηση αναλαμβάνουν διπίστονες δαγκάνες της Tokico με δίσκους διαμέτρου 290 χιλ μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 260 χιλ πίσω που συνεργάζονται με σύστημα ABS της Nissin.

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!