Σε πρώτο πλάνο η καρίνα της C-Racer και τα μαρσπιέ της Gilles.

Διακριτικός ο ήχος απο το τελικό της Yoshimura.

Κινητήρας Ελαστικός και φιλικός

Ο κινητήρας που κινεί το SV είναι ο γνωστός δικύλινδρος V χωρητικότητας 645 κ.εκ. Αποδίδει γραμμικά 75 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και 6,5 κιλά ροπής στις 8.100 σ.α.λ  μέσω ψεκασμού με σώματα 39 χιλ και μπεκ 10 οπών για καλύτερη διασπορά του καυσίμου στο θάλαμο, καλύπτοντας και τις Euro 4 προδιαγραφές. Η γραμμική του απόδοση δεν καθιστά αναγκαία τη χρήση traction control και έτσι από ηλεκτρονικά βοηθήματα συναντάμε μόνο το Low rpm Assist, το οποίο αναλαμβάνει να ανεβάσει ελαφρώς τις στροφές του κινητήρα την ώρα που αφήνουμε το συμπλέκτη, κάνοντας ευκολότερες τις εκκινήσεις. Όσον αφορά τις παρεμβάσεις που δέχτηκε το συγκεκριμένο μοντέλο από την αντιπροσωπία της Suzuki στον τομέα του κινητήρα, έχουν να κάνουν μόνο με την εξαγωγή και την προσθήκη ενός όμορφου τελικού της Yoshimura, με λεπτομέρειες από ανθρακονήματα και διακριτικό ήχο. 

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!