Η διασκεδαστική και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά το κάνουν ιδανικό ακόμα και για πίστα.

    Οδηγώντας Ευχάριστη έκπληξη

    Την ευκολία οδήγησης και το φιλικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας τα γνωρίζαμε ήδη, αυτό που μας έκανε όμως αρχικά εντύπωση είναι ότι παρά τη σπορ θέση οδήγησης δεν αντιμετωπίζεις κανένα πρόβλημα ακόμα και στην κίνηση του αστικού περιβάλλοντος. Σε αυτό βέβαια συμβάλλουν οι μικρές διαστάσεις αλλά και το κόψιμο του τιμονιού, που της επιτρέπουν να περνά με μεγάλη ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα ακόμα και όταν είναι σταματημένα. Μοναδικό παράπονο σε αυτές τις συνθήκες είναι η επιλογή των καθρεπτών που μπορεί να προσθέτουν πόντους στην εμφάνιση όμως στην ουσία ο ρόλος τους  σταματά εκεί αφού δεν θα λέγαμε ότι είναι λειτουργικοί. Ο κινητήρας εκτός από οικονομικός ( 4,6 λίτρα/ 100χλμ μέση κατανάλωση δοκιμής ) είναι πολύ ελαστικός χωρίς ενοχλητικούς κραδασμούς και οι 75 ίπποι του μπορεί να μην βάζουν φωτιά στο δρόμο, είναι όμως αρκετοί για να απολαύσεις κάθε είδους διαδρομή, αφού στον αυτοκινητόδρομο μπορείς να αντικρίσεις στο κοντέρ ακόμα και 220 χλμ /ώρα τελικής. Η δεύτερη και μεγαλύτερη έκπληξη έρχεται σε δρόμο με στροφές. Εκεί το SV μπορεί να κινηθεί πραγματικά γρήγορα εκμεταλλευόμενο το στιβαρό πλαίσιο,  το σωστό ζύγισμα αλλά και το μικρό του βάρος που του επιτρέπουν να κινείται με ασφάλεια ακόμα και σε οριακούς ρυθμούς. Είναι πρόθυμο στην είσοδο οποιασδήποτε στροφής και έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης που σου επιτρέπουν να διατηρείς μεγάλη ταχύτητα, ενώ οι γεμάτες μεσαίες του κινητήρα συμβάλλουν ώστε να μην έχεις την αίσθηση ότι σου λείπει η δύναμη στην έξοδο. Με λίγα λόγια η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας σε συνδυασμό με τη θέση οδήγησης που προσφέρουν τα κλιπ ον και τα ψηλά τοποθετημένα μαρσπιέ είναι ικανή να προσφέρει διασκέδαση ακόμα και σε ένα track day. Το μοναδικό που μπορεί να την περιορίσει είναι το σχετικά αδύναμο μπροστινό φρένο που δεν συμπλέει με την εξαιρετική εικόνα του υπόλοιπου συνόλου. Οι αναρτήσεις έχουν την κατάλληλη σκληρότητα για καθημερινή χρήση και μόνο αν ξεχαστείς και νομίζεις ότι οδηγείς superbike θα σου φανούν μαλακές όταν πιεστούν στο όριο. Για τα δεδομένα της κατηγορίας του όμως δεν προβληματίζουν επ ουδενί. Οι μικρές αλλαγές λοιπόν τονίζουν την sport πλευρά του SV 650, δημιουργώντας μια μοτοσυκλέτα με πραγματική café racer συμπεριφορά σε κάθε διαδρομή.

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!