Όμορφος και ευανάγνωστος ο στρογγυλής διάταξης πίνακας οργάνων. Απουσιάζει το στροφόμετρο και η ένδειξη καυσίμου.

Στρογγυλός προβολέας, προστατευτικό ράμφος και μπότες καλαμιών, συνθέτουν μια απολύτως ξεχωριστή εικόνα σχεδίασης.

Σχεδιασμός – Ποιότητα κατασκευής – Απόλυτα εντυπωσιακό

To R nineT Urban G/S, είναι από εκείνες τις περιπτώσεις που η μοτοσυκλέτα αδικείται από τις φωτογραφίες. Από κοντά είναι πιο όμορφη και αμέσως φέρνει στο νου τη θρυλική έκδοση της R80 Paris Dakar. Συνολικά μοιάζει αρκετά με το έτερο αδερφάκι scrambler,  εκτός από τις ακτινωτές ζάντες, την εξάτμιση που βγαίνει χαμηλά και τις διαθέσιμες επιλογές στα ελαστικά (Continental TKC 80). Η δυναμική εμφάνιση τονίζεται από το εμπρός ψηλά τοποθετημένο ράμφος και το κοφτό μασκάκι που καλύπτει τον στρογγυλό προβολέα. Το off road look συνοψίζεται στις μπότες των καλαμιών, την πανέμορφη κόκκινη σέλα που είναι μονοκόμματη, τις ακτινωτές ζάντες  και στο bikini φέρινγκ, που αφήνει τον κινητήρα του μοντέλου, σε κοινή θέα. Οι προεξέχοντες κύλινδροι φαρδαίνουν την κατά τα άλλα κομψή σιλουέτα του Urban G/S. ¶ψογα σμιλεμένο το ατσάλινο ρεζερβουάρ με τα  απόλυτα ταιριαστά μπλε γραφικά στα πλαϊνά του μέρη. Τα λευκά μέρη, εναλλάσσονται χρωματικά με τον μαύρο κινητήρα και το πλαίσιο. Η γνωστή γερμανική ποιότητα κάνει και εδώ την εμφάνιση της, με τα υλικά να έχουν άψογη συναρμολόγηση, ενώ η βαφή των επιμέρους μερών καθώς και το συνολικό φινίρισμα δεν χωρούν αμφισβήτησης. 
 

  • Τασος

    την μηχανή την οδήγησα και είναι πολύ σκληρή, έχει πολύ βαριά αίσθηση στις στροφές, καθως θέλει προσπάθεια για να στριψει (μακρυά και κοντη) και Επίσης χτύπα στις λακκούβες. Ούτε άνετη είναι ούτε μαλακια....

      6