Το σημείο που η τέχνη συναντά τη μοτοσυκλέτα!
Μετά τις DAYTONA X310, V310, 310Τ1, 310R1, R250 και το νεοφερμένο U125, η σειρά προϊόντων DAYTONA by Zontes μας παρουσιάζει την σύγχρονη retro scrambler, G155.
Η G155 είναι εντυπωσιακή, γεμάτη καμπύλες με εμπνευσμένη σχεδίαση, vintage χαρακτηριστικά και εξαιρετικό φινίρισμα που διατηρεί τα υψηλά standards που πλέον έχει θέσει το εργοστάσιο και έχουν προκαλέσει διθυραμβικά σχόλια από ειδικούς και καταναλωτές.
Υψηλής Τεχνολογίας Κινητήρας
Η G155 έρχεται εξοπλισμένη με έναν, νέο, υψηλής τεχνολογίας, υγρόψυκτο, 4 βάλβιδο κινητήρα 155κ.εκ., Euro 5 με ιπποδύναμη που αγγίζει τους 18 ίππους, μέγιστη ροπή στα 16 Nm και υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1. Η διπλή χαρτογράφηση του κινητήρα, Eco και Sport προσφέρει ασυναγώνιστη προσαρμοστικότητα στις ανάγκες του αναβάτη, ενώ το 6τάχυτο κιβώτιο, συνδυάζεται με τον συμπλέκτη ολίσθησης, προσφέροντας ελαφριά αίσθηση της μανέτας και σιγουριά κατά την πέδηση. Ο κινητήρας τροφοδοτείται με σύστημα EFI της BOSCH και η κατανάλωση κυμαίνεται μόλις στα 2,3l/100km. Η μεγάλη δεξαμενή καυσίμου 20 λίτρων σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση μπορεί να προσφέρει εκπληκτική αυτονομία μέχρι και 850km με ένα γέμισμα.
Εξαιρετικές προδιαγραφές
Εμφανισιακά, η G155 δίνει την εντύπωση μοτοσυκλέτας μεγαλύτερης κατηγορίας. Παρά την εικόνα της, το κοντό μεταξόνιό της στα 1373mm, αυξάνει την ευελιξία της μέσα στην πόλη.
Η G155 φοράει μοναδικές, εντυπωσιακής σχεδίασης ζάντες από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους, προσφέροντας παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα. Τα ελαστικά παντός εδάφους, με βαθύ πέλμα, βελτιώνουν την ικανότητα αναρρίχησης και προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια στην οδήγηση κατά τις βροχερές μέρες.
Διαθέτει εξαιρετική δύναμη και αίσθηση πέδησης με μεγάλο δισκόφρενο 300mm εμπρός με διπίστονη δαγκάνα και δισκόφρενο 230mm πίσω, ελεγχόμενα από δικάναλο σύστημα ABS της BOSCH.
Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι 136mm – 37mm εμπρός και monoshock ανάρτηση 30mm πίσω. Η κεντρική πίσω ανάρτηση έχει εσωτερικό δοχείο αζώτου υψηλής πίεσης με την συνολική σχεδίαση είναι να προσανατολισμένη στην οδηγική άνεση με δυνατότητα μικρομετρικής προφόρτισης του ελατηρίου για την προσαρμογή στις ανάγκες του κάθε αναβάτη.
Το ψαλίδι είναι ασύμμετρο, κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, υιοθετώντας ένα σχήμα «τόξου» στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης. Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, παράλληλα με υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.
Κορυφαίος Εξοπλισμός
Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση με διακριτική κοντή απόληξη προσδίδει ιδιαίτερο χαρακτήρα στη G155, κρατώντας παράλληλα χαμηλά το κέντρο βάρους της και επιτυγχάνοντας τη βέλτιστη κατανομή μάζας μεταξύ της αριστερής και δεξιάς πλευράς της μοτοσυκλέτας. Είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι, ανθεκτικό σε υψηλές και χαμηλές θερμοκρασίες, εξασφαλίζοντας έτσι μεγάλη διάρκεια ζωής.
Η σέλα της G155 δημιουργεί δύο επίπεδα με το ενιαίο μαξιλάρι χυτής σχεδίασης να παραπέμπει σε retro στιλ. Η μοναδική τεχνολογία παραγωγής της, κάνει το σφουγγάρι μαλακό και αναπαυτικό χωρίς να παραμορφώνει.
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις πλαϊνές προστατευτικές μπάρες καθώς και στα προστατευτικά μανέτας φρένου και συμπλέκτη, κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου με ενσωματωμένους καθρέπτες τύπου «café racer».
Σύγχρονη retro scrambler
Η retro σχεδίαση της G155 προτάσσει και τη χρήση κλασικού κλειδιού, με τον κεντρικό διακόπτη να διαθέτει μαγνητικό πορτάκι για ασφάλεια από πιθανή κλοπή. Τα φωτιστικά σώματα τύπου LED, αποτελούνται από ένα εντυπωσιακό στρογγυλό εμπρός προβολέα με DRL φώτα ημέρας σε σχήμα δακτυλίδι και ένα πίσω φανάρι που έρχεται σαν σε συνέχεια των χειρολαβών του συνεπιβάτη. Οι απαραίτητες πληροφορίες κατά την οδήγηση παρέχονται από την συνοπτική και ευδιάκριτη ψηφιακή Οθόνη υγρών κρυστάλλων, ενώ η διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, επιτρέπει τη γρήγορη φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα. Παράλληλα έχει δοθεί τεράστια προσοχή στους διακόπτες με διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Χρώματα
Black
Black - Gold
Τιμή
2.595 ευρώ
Διαθέσιμη μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Συνεργατών της εταιρείας ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.
G155 Euro 5 | |
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | 4Τ, 4V, SOHC, ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ |
ΨΥΞΗ | ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ | 58.0 x 58.7 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | E.F.I. |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 2,3 lt /100km (EURO 5) |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ | 155cc |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 12.5:1 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | ΜΙΖΑ |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | 6 ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ |
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ | ΥΓΡΟΣ ΠΟΛΥΔΙΣΚΟΣ, ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ |
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 3.071 (43/14) |
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ | 26° |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ | 18 PS / 9250 rpm |
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ | 16 Nm / 7000 min |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ | ΞΗΡΟ ΚΑΡΤΕΡ |
ΧΩΡΗΤΙΚ. ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 20 lt |
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ | 115 km/h |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ | 1373 |
ΠΛΑΤΟΣ | 869 mm |
ΜΗΚΟΣ | 1976 mm |
ΥΨΟΣ | 1112 mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 830 mm |
ΒΑΡΟΣ | 160 kg |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ | 110/70-17 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΟ | 130/70-17 |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ΑΝΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ 136mm - 37mm |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ | MONOSHOCK - 30mm |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ | ΔΙΣΚΟΣ Ø 300mm + ABS ΔΙΠΙΣΤΟΝΗ |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΦΡΕΝΟ | ΔΙΣΚΟΣ Ø 230mm + ABS |
ΦΩΤΙΣΜΟΣ | LED |
USB ΦΟΡΤΙΣΗΣ | ✓ |
ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ECO/SPORT | ✓ |
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.
Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.
Ύστερα από 20 χρόνια πρωτοκαθεδρίας στον θρόνο τον scooter ήρθε το τέλος τους Yamaha t-max
Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt
Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)
Πολύ καλή η παρουσίαση των μοντέλων θα ήθελα περισσότερες φωτογραφίες
τα custom έχουν εξαφανιστεί δυστυχώς