Από την ουρά απουσιάζει η βάση πινακίδας η οποία στηρίζεται στο ψαλίδι.

Το στρογγυλό όργανο δένει εμφανισιακά με την υπόλοιπη μοτοσυκλέτα.

Η εξάτμιση φαίνεται και ακούγεται σαν after market εξάρτημα

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Αξίζει να αφιερώσεις χρόνο για να παρατηρήσεις και να απολαύσεις όλες τις μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τόσο ξεχωριστή αυτή τη μοτοσυκλέτα. Η εμφάνισή της παραπέμπει άμεσα στους προγόνους της και σε αυτό συνεισφέρουν ο στρογγυλός προβολέας που είναι τεχνολογίας LED και προστατεύεται από μεταλλική σίτα, η μεγάλη ανάγλυφη σέλα με το κεντημένο λογότυπο στο πίσω μέρος, το μινιμαλιστικό στρογγυλό όργανο και φυσικά οι ακτινωτοί τροχοί με τα ελαστικά μεικτής χρήσης. Δεν θα μπορούσαμε βέβαια να παραλείψουμε τα φτερά εμπρός και πίσω, την ποδιά του κινητήρα καθώς και τα πλαϊνά καπάκια, που είναι όλα κατασκευασμένα από μέταλλο. Επίσης, η βάση της πινακίδας στηρίζεται με ένα διπλό βραχίονα στη δεξιά μεριά του ψαλιδιού, οπότε δεν χαλάει οπτικά το μικρό πίσω φτερό, στο οποίο μένουν μόνο τα φλας με τα λευκά “τζαμάκια” και το στρογγυλό πίσω φωτιστικό σώμα.  Για το τέλος αφήσαμε το ανοξείδωτο τελικό της εξάτμισης που δείχνει και ακούγεται σαν after market.

Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ προσεγμένη και είναι αντιστρόφως ανάλογη της χαμηλής τιμής του. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα περισσότερα επιμέρους εξαρτήματα είναι μεταλλικά, οπότε ένα μέτριο φινίρισμα θα χαλούσε το τελικό αποτέλεσμα. Κάτι τέτοιο όμως δεν συμβαίνει στο Scrambler, αφού έχει δοθεί μεγάλη προσοχή σε τέτοιες λεπτομέρειες. Εξάλλου, η εμφάνιση είναι το δυνατότερο ίσως χαρτί του και σωστά δεν έγιναν εκπτώσεις σε αυτό τον τομέα.   
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • ΒΒΒ

    Ξεκίνησε η Triumph με τα modern classics και τα scrambler, έγιναν μόδα και τώρα ο κάθε κακομοίρης πάει και βγάζει ό,τι να ναι και το λέει scrambler. Παπί θα βγάλουν σε λίγο και θα το πούνε scrambler. εν τω μεταξύ, τι scrambler είναι με τη εξάτμιση κάτω? ντεπόζιτο πιο αντιγραφή πεθαίνεις.