Δεν θυμίζει σε τίποτα το αρχικό Scrambler Icon.

Mονόμπρατσο ψαλίδι από Monster 1100

Δαγκάνες εμπρός φρένων από την Beringer

Τα φλας και οι καθρέπτες βρίσκονται στην άκρη του τιμονιού.

Το όργανο ενσωματώθηκε στο ρεζερβουάρ

Εξάτμιση της HP Corse

Από Scrambler σε σύγχρονο cafe racer

Το Scrambler της Ducati μπορεί να θεωρηθεί επιτυχημένο σύμφωνα με τις παγκόσμιες πωλήσεις και έχει τραβήξει το ενδιαφέρον όσων ασχολούνται με το customizing, με μεγάλα ονόματα του χώρου να έχουν πιάσει στα χέρια τους τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα.

Η Rough Crafts θέλησε από ένα Scrambler να δημιουργήσει ένα μοναδικό cafe racer με γνώμονα το χαμηλό βάρος και τις υψηλές επιδόσεις, όπως ακριβώς σε μια γνήσια αγωνιστική μοτοσυκλέτα.

Αρχικά, τοποθετήθηκε ένα πιρούνι της Marzocchi από Panigale 1199, το οποίο βάφτηκε μαύρο και στηρίζεται σε νέες πλάκες, ενώ το πίσω αμορτισέρ προέρχεται από τη Gears Racing. Το γρανάζι της μετάδοσης είναι αλλαγμένο και οι carbon τροχοί των 17 ιντσών φορούν ελαστικά Rosso Corsa της Pirelli. Για να ενισχυθεί η αγωνιστική εμφάνιση τοποθετήθηκε ένα μονόμπρατσο ψαλίδι από Monster 1100, μετά από τις απαραίτητες τροποποιήσεις στη βάση του αμορτισέρ και τα κάρτερ του κινητήρα. Επειδή το ψαλίδι είναι μακρύτερο, χρειάστηκε να μακρύνει και το αμορτισέρ. Πλέον, το μεταξόνιο είναι ίδιο με του Monster 1200.

Οι εντυπωσιακές δαγκάνες των φρένων έρχονται από την Beringer και συνεργάζονται με δίσκους αγωνιστικών προδιαγραφών της Brembo. Ο πίσω δίσκος προέρχεται από Monster 1100 για να ταιριάζει με το ψαλίδι. Η Beringer έχει επίσης προμηθεύσει τις μανέτες και τις τρόμπες του συμπλέκτη και του φρένου, ενώ στην άκρη του τιμονιού υπάρχουν τα φλας και οι καθρέπτες. Το αρχικό ρεζερβουάρ παρέμεινε, αλλά τροποποιήθηκε για να φιλοξενήσει το μικρό, στρογγυλό, ψηφιακό όργανο. Το υποπλαίσιο της μοτοσυκλέτας έμεινε ίδιο και φιλοξενεί την ουρά, τη σέλα και τα carbon κομμάτια από κάτω της, όλα φυσικά, είναι χειροποίητα. Οι αλλαγές στον κινητήρα περιορίστηκαν σε ένα φίλτρο αέρα, after market καπάκια και εξάτμιση της HP Corse.