Το πρώτο από αυτά ονομάζεται BN600GT και πρόκειται για ένα μεσαίου κυβισμού touring. Το μοντέλο είναι βασισμένο στο περσινό BN600R, καθώς διαθέτει, μεταξύ άλλων, και τον ίδιο εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 80 ίππους. Ωστόσο, ο σχεδιασμός του ευνοεί περισσότερο τα ταξίδια. Ίδιο με αυτό του BN600R είναι και το πλαίσιο. Τα φρένα, από την άλλη, είναι ακτινικά και διαθέτουν δύο δίσκους 320 χλστ. μπροστά και έναν 260 χλστ. πίσω, το πιρούνι έχει διάμετρο 50 χλστ., οι τροχοί έχουν διάμετρο 17 ιντσών και το ντεπόζιτο χωρητικότητα 27 λίτρων. Το βάρος του BN600GT, τέλος, είναι στα 222 κιλά.
Το BN302, από την άλλη, είναι ένα μικρομεσαίο street μοντέλο, κατάλληλο για να προσελκύσει άπειρους αναβάτες και κατόχους του διπλώματος Α2 στον κόσμο της Benelli. O σχεδιασμός του θυμίζει επίσης το περσινό γυμνό BN600R, ωστόσο – όπως είναι λογικό – οι διαστάσεις του είναι σαφώς πιο μαζεμένες. Αν και η εταιρεία δεν αναφέρει λεπτομέρειες για τον κινητήρα, μπορούμε με ασφάλεια να υποθέσουμε ότι πρόκειται για έναν εν σειρά δικύλινδρο. Γνωρίζουμε, ωστόσο, ότι αποδίδει 36 ίππους και 2,7 kgm, ενώ διαθέτει και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Οι τροχοί του, από την άλλη, έχουν διάμετρο 17 ιντσών, ενώ στον μπροστά συναντάμε δύο δίσκους-μαργαρίτα 260 χλστ. και πίσω έναν 240 χλστ. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το ντεπόζιτο του BN302 έχει χωρητικότητα 17 λίτρων!
Σύμφωνα με τη Benelli, τέλος, και τα δύο νέα μοντέλα της θα είναι διαθέσιμα στις ευρωπαϊκές αγορές στα μέσα του 2014. Ωστόσο, δε γνωρίζουμε ακόμη τις τιμές τους.
Royal Enfield Shotgun 650 by Icon Motorsports: Η πιο «απόλυτη» Enfield μέχρι σήμερα
Επαναφέρει την KLE η Kawasaki;
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Μεταλλικά τακάκια Newfren: Καθαρίζουν και λειαίνουν τους δίσκους
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Ορίστε από πού βγήκε η ονομασία «παπάκι» (+video)
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
X-Brake Δισκόπλακες Μοτοσυκλέτας, Scooter, Παπιού, ATV
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr