net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Νέο Indian Scout στα 1000 κυβικά με σημαντικά χαμηλότερη τιμή

Εξωτερικά τα δύο Scout δεν ξεχωρίζουν πουθενά

Το Scout έχει αναδειχθεί στην ατμομηχανή των πωλήσεων της Indian.

O V2 του Scout είναι ιδιαίτερα εύστροφος, κάτι που δεν αλλάζει με τη μείωση του κυβισμού

Το Scout είναι η μοτοσυκλέτα που προσφέρεται για εισαγωγή στον κόσμο της Indian

Οι όμορφες γραμμές του Indian Scout θα γίνουν λίγο πιο προσιτές με το νέο μοντέλο

EICMA 2015: Έρχεται το φτηνότερο Indian Scout

Σε μία άκρως επιθετική κίνηση προχώρησε η Indian, παρουσιάζοντας στο Μιλάνο μια οικονομικά πιο προσιτή έκδοση του βασικού της μοντέλου, Scout, βάζοντας στο μάτι τα Harley-Davidson 883.

 
Το Scout αποτελεί ένα όνομα με πολύ μεγάλη ιστορία για την Indian, έτσι δεν είναι καθόλου παράξενο που η σύγχρονη εκδοχή της μοτοσυκλέτας αυτής ποθυ παρουσιάστηκε το 2014 έχει κάνει χρυσές πωλήσεις σε πολλές αγορές του κόσμου - πρωτίστως στις ΗΠΑ - και οδηγεί την Indian σε έναν τρελό ρυθμό ανάπτυξης.
Φέτος η Αμερικανική εταιρεία παρουσίασε μια υποκυβισμένη έκδοση του Scout, το οποίο πλέον μετρά 999 κ.εκ. με μείωση της διαμέτρου των εμβόλων του από 96 σε 93 χλστ. Μαζί την χρήση ενός πεντατάχυτου κιβωτίου, αντί του εξατάχυτου του μεγάλου Scout των 1130 κ.εκ., αυτές είναι οι μοναδικές αλλαγές που μπορεί κανείς να εντοπίσει στο νέο μοντέλο. Πρακτικά οι δύο εκδόσεις είναι πανομοιότυπες εμφανισιακά και σε όλα τα υπόλοιπα τεχνικά τους χαρακτηριστικά.

Το αποτέλεσμα στον δρόμο είναι μια γενναία μείωση στην ισχύ, από 100 σε 78 άλογα, ενώ η ροπή παραμένει σχεδόν ίδια με μια πολύ μικρή πτώση.

Η κίνηση αυτή συνοδεύεται από μια σημαντική μείωση στην τιμή της μοτοσυκλέτας, η οποία πλέον στις ΗΠΑ πωλείται στα 9.000 δολάρια, 2 χιλιάρικα κάτω από το μεγαλύτερο μοντέλο. Η ερμηνεία αυτής της κίνησης είναι πολύ απλή: Με την τιμή αυτή, το Scout των 1.000 κυβικών κοιτά στα μάτια τα 883 της Harley-Davidson που στις ΗΠΑ ξεκινούν από τα 8.500 δολάρια, ενώ προσφέρει περισσότερα κυβικά, περισσότερη δύναμη και περισσότερη ροπή. εν ολίγοις δηλαδή, η Indian αρχίζει ευθέως τον πόλεμο στη βασίλισσα της Αμερικανικής αγοράς.

Έχοντας καπαρώσει τη δεύτερη θέση στην αγορά των cruisers των ΗΠΑ, η διαφορά της από την πρώτη είναι ακόμη χαοτική, αλλά με τέτοιες κινήσεις που πιάνουν την εισαγωγική κατηγορία στην πατρίδα της, αποσκοπεί στο να προσελκύσει ένα νέο κοινό που αργότερα θα μετακομίσει και στα μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρείας.

Εντύπωση ωστόσο μας προκάλεσε η κίνηση της Indian να παρουσιάσει τη νέα της μοτοσυκλέτα επί Ευρωπαϊκού εδάφους και όχι σε μια μεγάλη έκθεση στην πατρίδα της, όπως η AIMExpo που έγινε μόλις τον προηγούμενο μήνα. Σύμφωνα με τις εξαγγελίες της Indian, για την Ευρωπαϊκή αγορά η τιμή εκκίνησης του νέου Scout ορίζεται στα 11.990 ευρώ (δίχως τις προσαρμογές λόγω φόρων από χώρα σε χώρα), οπότε εδώ βγαίνει αρκετά ακριβότερα από τα 883 που μπορεί κανείς να τα αποκτήσει σε τιμές οριακά κάτω των 10.000 ευρώ. Κατά συνέπεια, το μεγάλο πλεονέκτημα που φαίνεται να έχει η Indian στην αγορά των ΗΠΑ, δε μεταφράζεται σε ανάλογο εφόδιο στην αγορά της ΕΕ.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ