EICMA 2022 – Νέο Suzuki GSX-8S 2023
Επαναπροσδιορίζει την προσφορά της στα μεσαία μοντέλα η Suzuki, με το ολοκαίνουργιο GSX-8S που βλέπετε εδώ.
SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX
Suzuki GSX-8S Κινητήρας: Εν σειρά στα 776 κ.εκ. με απόδοση 81,8 ίππων
Το νέο Suzuki GSX-8S 2023 έρχεται με τον ολοκαίνουργιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα που είδαμε και στο V-Strom 800, που για την περίπτωση αποδίδει 81,8 ίππους και 8 kgm ροπής, στις 8.500 και 6.800 στροφές αντίστοιχα. Φυσικά και για το GSX-8S, ο κινητήρας χρησιμοποιεί τον στροφαλοφόρο 270 μοιρών που εξομοιώνει V2 μοτέρ, ενώ χρησιμοποιεί δύο αντικραδασμικούς άξονες με διαφορά φάσης, για ακόμα καλύτερη απόσβεση των κραδασμών. Στα ηλεκτρονικά, έχουμε σύστημα ride-by-wire, Traction Control, χαρτογραφήσεις ισχύος, αλλά και το σύστημα Easy Start της Suzuki για αστραπιαίες εκκινήσεις με ένα στιγμιαίο πάτημα της μίζας, και το Low RPM Assist που διευκολύνει το ξεκίνημα από στάση.
Suzuki GSX-8S 2023
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Suzuki GSX-8S σχεδίαση: Αιχμηρή, ξεφεύγει από το κατεστημένο
Η νέα Suzuki GSX-8S χαρακτηρίζεται από μία ιδιαίτερα «κοφτερή» σχεδίαση, δίνοντας μας ένα ακόμα στοιχείο ότι η Suzuki αφήνει την όποια «συντηρητικότητα» της στο παρελθόν. Το εμπρός μούτρο απαρτίζεται από ένα μασκάκι και έναν διπλό προβολέα LED, ενώ τα πλαστικά τμήματα σε όλη την έκταση της μοτοσυκλέτας περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα. Η κοντή ουρά, εναρμονίζεται με τις στιλιστικές τάσεις των καιρών.
Suzuki GSX-8S πλαίσιο αναρτήσεις φρένα: Προσέγγιση από λευκό χαρτί
Το πλαίσιο του νέου Suzuki GSX-8S 2023 είναι σχεδιασμένο από το μηδέν: Πρόκειται για μία κατασκευή από σωλήνες ατσαλιού, με σωληνωτό υποπλαίσιο στο πίσω μέρος. Το βάρος της GSX-8S ανακοινώνεται στα 202 κιλά με το καύσιμο της. Στις αναρτήσεις, το πιρούνι και το αμορτισέρ παρέχει η KYB, αν και δεν αναφέρεται κάτι για διαθεσιμότητα ρυθμίσεων, σε αντίθεση με το V-Strom 800. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται 2 δίσκοι 310 χιλιοστών εμπρός, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin, ενώ ο πίσω ρότορας ανέρχεται στα 240 χιλιοστά διαμέτρου. Το σύστημα ABS που η μοτοσυκλέτα έχει, είναι «απλό» και όχι Cornering.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »