LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα Yamaha X-Max 125 & 250 ανανεώθηκαν στον αισθητικό, και όχι μόνο, τομέα.

Ο σχεδιασμός τους επηρεάστηκε σημαντικά από το πρόσφατο X-Max 400.

Χάρη στο νέο κοστούμι, η σιλουέτα των X-Max είναι λεπτότερη.

Αλλαγές είχαμε και στις αναρτήσεις, οι οποίες απέκτησαν νέες ρυθμίσεις, με γνώμονα την άνεση.

Η σέλα επανασχεδιάστηκε. Έγινε πιο άνετη και προσφέρει πιο όρθια θέση οδήγησης στον αναβάτη.

Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων, αλλά και οι τροχοί στα δύο scooter.

Αλλαγές στον κινητήρα, τα φρένα και τους χώρους δεν έγιναν.

EICMA: Ανανεωμένα Yamaha X-Max 125 & 250

Η Yamaha παρουσίασε τα ανανεωμένα X-Max 125 & 250, τα οποία δανείζονται τον σχεδιασμό του X-Max 400 και αποκτούν κάποια νέα στοιχεία για το 2014.

 

Η νέα εμφάνιση των δύο μικρών X-Max έχει επηρεαστεί από αυτή της έκδοσης των 400 κ.εκ., με τις σχεδιαστικές γραμμές να είναι πλέον περισσότερο επιθετικές και να προσδίδουν μια νέα δυναμική στα δύο scooter, τα οποία απέκτησαν πλέον και πιο λεπτή σιλουέτα. Οι αισθητικές αλλαγές, ωστόσο, δεν είναι οι μόνες που δέχθηκαν τα δύο X-Max.

Η άνεση ήταν ο επόμενος τομέας που βελτίωσαν οι Ιάπωνες. Οι αναρτήσεις απέκτησαν νέες ρυθμίσεις, προκειμένου να προσφέρουν μεγαλύτερα επίπεδα άνεσης, παράλληλα με τη σταθερότητα που χαρακτηρίζει τα X-Max. Επιπλέον, η νέα μάσκα προσφέρει αποτελεσματικότερη προστασία από τον αέρα. Τέλος, η σέλα επανασχεδιάστηκε. Χάρη σε αυτή, η θέση οδήγησης είναι περισσότερο όρθια και ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του και στήριγμα για τη μέση του.

Οι αλλαγές, βέβαια, δε σταματούν εδώ. Η Yamaha εξόπλισε τα X-Max 125 και 250 με νέους τροχούς αλουμινίου, ενώ αντικατέστησε και τον παλιό πίνακα οργάνων με νέο. Τέλος, το πίσω φανάρι των δύο scooter αντικαταστάθηκε με νέο, τεχνολογίας LED.

Φυσικά, τα γνωστά πλεονεκτήματα της οικογένειας των X-Max παραμένουν και στα ανανεωμένα μοντέλα. Οι κινητήρες είναι ισχυροί και ευνοούν την οικονομία, ενώ η σταθερότητα του scooter σε αστικές ή μη διαδρομές παραμένει σε κορυφαία επίπεδα. Το ίδιο συμβαίνει και τους χώρους. Κάτω από τη σέλα των X-Max, άλλωστε, χωρούν δύο full face κράνη. Τέλος, η Yamaha ανακοίνωσε πως το X-Max 250 του 2014, αν και βελτιωμένο σε σχέση με αυτό του 2013, θα είναι φθηνότερo!

Οι αλλαγές με μια ματιά

· Νέα αισθητική, βασισμένη στο X-Max 400
· Λεπτότερη σιλουέτα
· Νέες ρυθμίσεις αναρτήσεων
· Επανασχεδιασμένη σέλα
· Νέα θέση οδήγησης
· Νέος πίνακας οργάνων
· Πίσω φανάρι τεχνολογίας LED
· Νέοι τροχοί

Τεχνικά Χαρακτηριστικά X-Max 125

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 124 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 14,1/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1.2/6.750
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 13,2
Βάρος (κιλά), πλήρες: 169
Ύψος σέλας (χλστ.): 785

Τεχνικά Χαρακτηριστικά X-Max 250

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 249 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 20,1/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,1/6.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 13,2
Βάρος (κιλά, πλήρες): 785
Ύψος σέλας (χλστ.): 820

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ