LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μικρές βελτιώσεις δέχτηκε το Super Tenere με στόχο να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την άνεση που προσφέρει στο ταξίδι.

Έφυγε το αναλογικό στροφόμετρο από τα όργανα του Super Tenere. Ψηφιακά πλέον όλες οι πληροφορίες.

Για πρώτη φορά, από το 2010 που παρουσιάστηκε και με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις το Super Tenere.

Μικρές βελτιώσεις δέχτηκε και ο άξονας της μετάδοσης.

EICMA: Ανανεωμένο Yamaha XT1200Z Super Tenere

Με μικρές αλλαγές σε κινητήρα και εργονομία θα υποδεχτεί το 2014 το mega on-off της Yamaha το οποίο αποκτά για πρώτη φορά και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

 
Με μια ματιά
-Βελτιωμένος κινητήρας
-Βελτιωμένη εργονομία
-Cruise Control στον βασικό εξοπλισμό
-Έκδοση ΖΕ με ηλεκτρονικές αναρτήσεις

Συγκεκριμένα στον τομέα της εργονομίας η Super Tenere παρουσιάζει βελτιώσεις στα σημεία με τον πίνακα οργάνων να είναι ολοκαίνουριος και να αποτελείται από οθόνες υγρών κρυστάλλων στις οποίες περιλαμβάνεται πλέον και ένδειξη για την επιλεγμένη ταχύτητα. Νέα είναι και η ζελατίνα της μοτοσικλέτας η οποία ρυθμίζεται σε 4 θέσεις ενώ φέρει και βάση στήριξης για συσκευή GPS. Αλλαγές έχουμε και στο νέο αλουμινένιο τιμόνι το οποίο φέρει και νέα καβαλέτα που μειώνουν τους κραδασμούς που φτάνουν στα χέρια του αναβάτη. Επίσης η Super Tenere φέρει στον στάνταρ εξοπλισμό της Cruise Control. Επίσης έχει προστεθεί ένα μικρό προστατευτικό στο τελικό της εξάτμισης ενώ ολοκαίνουριο είναι και το αλουμινένιο σφυρήλατο πλαϊνό σταντ.

Αισθητικά σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα οι αλλαγές περιορίζονται στα νέα και μικρότερα LED φλας και την επιπλέον προστασία κάτω από τον κεντρικό προβολέα που έχει φυσικά και πρακτικές προεκτάσεις. Ανασχεδιασμένο εμφανίζεται και το κάλυμμα της ουράς και σε συνδυασμό με την ανασχεδιασμένη σέλα προσφέρει, σύμφωνα με την εταιρία, μία πιο όρθια και πιο φυσική θέση οδήγησης. Να πούμε σε αυτό το σημείο ότι η βασική έκδοση του Super Tenere δεν φέρει πλέον στον εξοπλισμό της κεντρικό σταντ, χειρολαβές συνεπιβάτη αλλά και τη βάση στήριξης του Top Case

Κινητήρας: Με νέα χαρακτηριστικά απόδοσης
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρες δέχτηκε μικρές αλλαγές ώστε να αυξήσει ελαφρώς την ισχύ του (+2 ίπποι) και να βελτιώσει τον τρόπο που αποδίδει. Ειδικότερα, ανασχεδιάστηκαν οι αυλοί εισαγωγής και εξαγωγής, άλλαξε το προφίλ των εκκεντροφόρων και τα δακτυλίδια των πιστονιών ενώ νέο είναι και το σύστημα εξαγωγής. Η Yamaha προχώρησε επίσης σε βελτιώσεις τόσο στο συμπλέκτη για πιο ομαλές αλλαγές όσο και στον άξονα μετάδοσης.

Αλλαγές είχαμε και στις χαρτογραφήσεις του ηλεκτρονικού ψεκασμού ώστε να βελτιωθεί «ο χαρακτήρας του κινητήρα», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η Yamaha. Ο χάρτης T (Town-Πόλη) έχει «μαλακώσει» ώστε η μοτοσικλέτα να είναι πιο ευκολοδήγητη στο αστικό κέντρο και ο χάρτης (Sport) έχει «αγριέψει» ειδικά στο μεσαίο και υψηλό φάσμα λειτουργίας του μεγάλου V2.

Για πρώτη φορά η Super Tenere θα διατίθεται και με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις στην έκδοση ΖΕ οι οποίες ρυθμίζονται και εν κινήσει. Ο αναβάτης έχει συνολικά 84 διαφορετικά set up (!) ώστε να φέρει τη μοτοσικλέτα στα μέτρα του, τα οποία προέρχονται από τέσσερις βασικές ρυθμίσεις για την απόσβεση, τρεις για τη συμπίεση και την επιλογή άλλων επτά βασικών επιπέδων λειτουργίας. Η ΖΕ φέρει επίσης θερμαινόμενα γκριπ τριών σταδίων, βάση στήριξης Top Case και χειρολαβές συνεπιβάτη, κεντρικό σταντ, προστατευτικές χούφτες αλλά και πιο πολυτελές κάλυμμα σέλας.

Το Super Tenere θα είναι διαθέσιμο σε γκρι ματ και μπλε και η έκδοση με τις ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις σε μπλε και λευκό.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 1199 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 110,5/7.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11,9/6.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 23
Βάρος (κιλά, πλήρες): 257
Ύψος σέλας (χλστ.): 845/870

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ