Η σειρά Agility της Kymco βρίσκεται κοντά μας από το 2008. Για το 2014, η Kymco παρουσίασε μια βελτιωμένη έκδοση με το προσωνύμιο "+" για το best seller scooter της.
Η πρώτη αλλαγή που προσέχει κανείς στο νέο Agility 16+ της Kymco (που δεν καταργεί τα "απλά" Agility) είναι φυσικά η φρέσκια εμφάνιση. Πιο sport, πιο μοντέρνα, πιο όμορφη από την προηγούμενη, βοηθάει το Agility να αιχμαλωτίσει άμεσα το βλέμμα του παρατηρητή. Ο νέος LED προβολέας παρέχει καλύτερο φωτισμό από πριν, ενώ οι αισθητικές βελτιώσεις βρίθουν πάνω στο scooter της Kymco. Νέα είναι και τα φλας, νέο και πιο πολυτελές το κάλυμμα του τελικού, νέα αναδιπλούμενα μεταλλικά μαρσπιέ έχει ο συνεπιβάτης για μεγαλύτερη άνεση (ενώ βελτιωμένη είναι και η σέλα του), νέα σχεδίαση έχουν και οι πλαινοί αεραγωγοί.
Η Kymco δεν έμεινε όμως μόνο στις αισθητικές βελτιώσεις, αλλά προχώρησε σε ουσιαστική αναβάθμιση των scooter της. Η μεγάλη αλλαγή για το 2014 είναι το νέο πλαίσιο, που υπόσχεται μεγαλύτερη σταθερότητα στην οδήγηση. Βελτιωμένος είναι και ο ψεκασμός στο μοντέλο των 200 κυβικών (η Kymco αναφέρει κατανάλωση 1 λίτρο για… 45(!) χιλιόμετρα, με μέση ωριαία ταχύτητα 50χλμ/ώρα), ενώ μεγαλύτερος είναι ο μπροστινός δίσκος, στα 260 χιλιοστά. Το ρεζερβουάρ άλλαξε θέση, και βρίσκεται πλέον κάτω από τα πόδια του αναβάτη. Έτσι, μεγάλωσε ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα (χωράει ένα τζετ κράνος 3/4), ενώ βελτιώθηκε και η κατανομή των μαζών (χαμηλότερο κέντρο βάρους). Τώρα το στόμιο του ρεζερβουάρ βρίσκεται μπροστά στην ποδιά, και ο αναβάτης μπορεί να γεμίσει βενζίνη δίχως να κατέβει από τη σέλα. Μια και μιλάμε για τη σέλα, εκείνη είναι χαμηλότερη, στα 760χλστ. από το έδαφος, βοηθώντας τον αναβάτη να πατήσει ευκολότερα όλο το πέλμα κάτω.
Τα νέα Agilty 16+ έρχονται σε τέσσερις εκδόσεις, στα 50κ.εκ. με δίχρονο ή τετράχρονο κινητήρα, στα 125 και στα 200 κυβικά εκατοστά (το 150 δεν αναφέρεται πουθενά). Τα πενηντάρια εξοπλίζονται με δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, ενώ τα 125 και 200 διαθέτουν δισκόφρενα μπρος-πίσω. Τέλος, νέοι είναι και οι χρωματισμοί για το 2014.