LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αισθητικά δεν μας αρέσει και τόσο το μπροστινό τμήμα, αφού βαραίνει αρκετά το σύνολο. Εδώ η έκδοση Lusso με τον έξτρα εξοπλισμό.

Η απλή έκδοση του Turismo Veloce δεν διαθέτει ημι-ενεργητικές αναρτήσεις, ενώ είναι ένα σκαλί κάτω και στα υπόλοιπα ηλεκτρονικά.

Απο πίσω, και από γωνία τριών τετάρτων το Turismo Veloce δείχνει πιο όμορφο.

Και η μπροστινή όψη στα τρία τέταρτα δείχνει όμορφη, με τον προβολέα να είναι κλασικός Agusta.

To υβριδικό πλαίσιο βασίζεται σε εκείνο του Rivale, όμως διαθέτει διαφορετικές διαστάσεις για το νέο του ρόλο.

Διαφορετικές ζάντες από το Rivale φοράει το Turismo Veloce, ενώ τα τελικά έχουν τετραγωνισμένο σχήμα αντί για κυλινδρικό.

Οι βαλίτσες του Lusso έχουν διαφορετικό, πιο κομψρό σχεδιασμό, και χωρητικότητα 60 λίτρων.

Μεγάλο ρεζερβουάρ 20 λίτρων για τουριστική χρήση, και μια οθόνη TFT 5 ιντσών στα όργανα, με πολλά χρηστικά menu.

Όπως και ο προβολέας, έτσι και τα πίσω φωτιστικά σώματα χρησιμοποιούν λαμπτήρες τεχνολογίας LED.

EICMA: MV Agusta Turismo Veloce

Στο Μιλάνο η ιταλική εταιρεία παρουσίασε τη νέα sport-touring Turismo Veloce σε 2 εκδόσεις, απλή και Lusso, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού.

 
Με μια ματιά
  • Η πρώτη sport-touring MV Agusta
  • Βασίζεται στο Rivale
  • Σε 2 εκδόσεις εξοπλισμού
  • Πρωτάκουστο ηλεκτρονικό οπλοστάσιο!
Σε 2 εκδόσεις
Να που έφτασε και η σειρά της MV Agusta να πειραματιστεί με τον τουρισμό. Το Turismo Veloce είναι η πρώτη τουριστική μοτοσικλέτα της MV Agusta, και βασίζεται στο sport τρικύλινδρο μοντέλο Rivale. Οι πιο χτυπητές αλλαγές είναι το φέρινγκ που δίνει όγκο μπροστά, το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, οι βαλίτσες, η ψηλή ζελατίνα, η διαφορετική κοψιά των τελικών στις εξατμίσεις, οι νέες ζάντες, και η νέα σέλα. Η… λουσάτη έκδοση Lusso διαθέτει σύστημα ημιενεργητικής ανάρτησης MVCSC (MV Agusta Chassis Stability Control), κομψότερες βαλίτσες 60 λίτρων και το σύστημα MVICS 2.0 (Motor & Vehicle Integrated Control System) που περιλαμβάνει quick-shifter  και σύστημα Traction Control. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται immobiliser, θερμαινόμενα grip, σύνδεση bluetooth και ενσωματωμένο GPS! Ο προβολέας αλλά και το πίσω φωτιστικό σώμα χρησιμοποιούν αποκλειστικά λαμπτήρες LED. Νέοι είναι οι διακόπτες, και τα menu, ενώ η οθόνη των οργάνων είναι 5 ιντσών TFT, και… έγχρωμη!

Πλαίσιο-αναρτήσεις
Το πλαίσιο βασίζεται στο υβριδικό (δυο δοκοί αλουμινίου που δένουν μπροστά με ατσάλινο χωροδικτύωμα) της Rivale, είναι όμως επανασχεδιασμένο για το νέο προορισμό του. Η σέλα αναβάτη και συνεπιβάτη δεν έχουν σχέση με τη σέλα-«φλούδα» του Rivale, είναι 2 επιπέδων και σχεδιασμένη για άνετο ταξίδι. Το πιρούνι είναι της Marzochi στην απλή έκδοση, και της Sachs στη Lusso, με σύστημα ημιενεργητικής ανάρτησης. Η Agusta αναφέρει πως ο αλγόριθμος της ανάρτησης έχει παραμετροποιηθεί ειδικά για τη μοτοσικλέτα.                   

Κινητήρας-ηλεκτρονικά
Ο τρικύλινδρος κινητήρας της Rivale είναι ιδιαίτερα μικρός σε όγκο, ενώ διαθέτει τρεις χάρτες ανάφλεξης (Tourismo, Sport, Rain). Υπάρχει όμως και επιλογή να φτιάξει ο αναβάτης τον δικό του τρόπο απόδοσης της μοτοσικλέτας, επιλέγοντας -κρατηθείτε καλά- 2 χάρτες ροπής, τρόπο επέμβασης κόφτη (γλυκό ή απότομο), ευαισθησία γκαζιού (3 επίπεδα), φρένο κινητήρα (2 επίπεδα), απόκριση κινητήρα (2 επίπεδα), και Traction Control (8 επίπεδα)!!! Επιπλέον το σύστημα MVICS 2.0 μπορεί και κόβει τη σούζα, ενώ στο Veloce βρίσκουμε και σύστημα cruise-control αλλά και quick-shifter για αλλαγές χωρίς το συμπλέκτη. Σημειώστε πως και οι 2 εκδόσεις έρχονται με στάνταρ το ABS.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ, 798 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 125/11.600
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 8,6/8.600
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 20
Βάρος στεγνό (κιλά): 207
Ύψος σέλας (χλστ.): 785

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ