LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η ΚΤΜ παρουσίασε τα τρία μικρά supersport της, τα RC125, RC200 και RC390.

Και τα τρία μοντέλα έχουν βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στα αντίστοιχα Duke, ωστόσο, διαφέρουν σε αρκετά σημεία.

Το πλαίσιο επανασχεδιάστηκε, προκειμένου να καλύψει τις αυξημένες απαιτήσεις της sport οδήγησης.

Διαφορετικές είναι και οι διαστάσεις των τριών RC, σε σχέση με τα Duke, χάρη στο επανασχεδιασμένο πλαίσιο.

Διαφορετική είναι και η θέση οδήγησης, εξαιτίας των κλιπόν, των επανατοποθετημένων μαρσπιέ και της ψηλότερης σέλας.

Φυσικά, οι διαφορές στην αισθητική είναι κάτι παραπάνω από φανερές. Οι Αυστριακοί δεν τοποθέτησαν απλά το φέρινγκ, αλλά προέβησαν και σε επιπλέον αλλαγές.

Οι κινητήρες δε δέχθηκαν αλλαγές, όταν πέρασαν από τα Duke στα RC.

Και τα τρία μοντέλα διαθέτουν ABS στον βασικό εξοπλισμό τους.

EICMA: Νέα ΚΤΜ RC125, 200 και 390

Μπορεί να είχε διαρρεύσει λίγες ημέρες πριν την έναρξη της EICMA, αλλά η παρουσίαση των ΚΤΜ RC125, 200 και 390 προσέλκυσε τεράστιο ενδιαφέρον από τους παρευρισκόμενους.

 

Ουσιαστικά, πρόκειται για τρία Duke με φέρινγκ και περισσότερο sport χαρακτήρα. Τα RC βασίστηκαν ουσιαστικά στα τρία μικρά Duke των 125, 200 και 390 κ.εκ., ωστόσο, δέχτηκαν κάποιες παρεμβάσεις, προκειμένου να αποκτήσουν τον δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα. Αναλυτικότερα, οι βασικότερες διαφορές ανάμεσα στη σειρά των Duke και αυτή των RC είναι οι εξής:

· Επανασχεδιασμένο πλαίσιο
· Φέρινγκ
· Συνολική αισθητική
· Ψηλότερη σέλα και νέα θέση οδήγησης
· Μικρότερο ρεζερβουάρ
· Κλιπόν στο τιμόνι
· Επανατοποθετημένα μαρσπιέ
· Επανασχεδιασμένη σέλα συνεπιβάτη
· Φλας προσαρμοσμένα στους καθρέφτες
· Νέος προβολέας

Η πρώτη και βασικότερη διαφορά ανάμεσα στα Duke και τα RC εντοπίζεται, όπως είναι φυσικό, στην αισθητική. Η προσθήκη μάσκας, φέρινγκ και ζελατίνας δεν είναι τα μόνα στοιχεία στα RC. Η ουρά και η σέλα του συνεπιβάτη επανασχεδιάστηκαν, προκειμένου να πληρούν σε μεγαλύτερο βαθμό τα supersport πρότυπα, ενώ οι σχεδιαστές επιστράτευσαν και κάποιες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, όπως η ενσωμάτωση των μπροστινών φλας στους καθρέφτες.

Εκτός από την αισθητική, διαφορές έχουμε και στην εργονομία. Η θέση οδήγησης είναι διαφορετική, χάρη στην ψηλότερη κατά 20 χλστ. σέλα, την αντικατάσταση του τιμονιού με κλιπόν και την επανατοποθέτηση των μαρσπιέ του αναβάτη.

Επιπλέον, παρά το γεγονός ότι τα RC125, 200 και 390 βασίστηκαν στα αντίστοιχα Duke, διαθέτουν όλα διαφορετικό πλαίσιο. Το χωροδικτύωμα επανασχεδιάστηκε και πλέον οι μάζες είναι συγκεντρωμένες ακόμη πιο κοντά στο κέντρο βάρους. Επιπλέον, τα RC διαθέτουν μικρότερο μεταξόνιο, γωνία κάστερ και τρέιλ. Παράλληλα, βρίσκεται λίγο ψηλότερα από το έδαφος. Αποτέλεσμα αυτού είναι η βελτίωση της συμπεριφοράς των μοτοσικλετών στις στροφές και στην πιεστική οδήγηση.

Ο κινητήρας, από την άλλη, δε δέχτηκε αλλαγές. Μιλάμε για τρία μονοκύλινδρα σύνολα, στα 124,7, 199,5 και 373,2 κ.εκ., τα οποία αποδίδουν 15, 25 και 43 ίππους αντίστοιχα.

Διαφορές δε συναντάμε ούτε στον τομέα των αναρτήσεων και των φρένων. Μπροστά έχει τοποθετηθεί το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χλστ. που γνωρίζουμε από το RC8 R και πίσω ένα μονό αμορτισέρ της WP, το οποίο εδράζει στο πανάλαφρο ψαλίδι της μοτοσικλέτας. Και στα φρένα συναντάμε έναν δίσκο 300 χλστ. και ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και έναν δίσκο 230 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Όπως και στα τρία Duke, το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.


Τεχνικά Χαρακτηριστικά RC125

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 124,7 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 15/9.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,2/8.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 9,5
Βάρος (κιλά): 135
Ύψος σέλας (χλστ.): 820

Τεχνικά Χαρακτηριστικά RC200

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 199,5 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 25/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,9/8.000
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 9,5
Βάρος (κιλά): 137,5
Ύψος σέλας (χλστ.): 820

Τεχνικά Χαρακτηριστικά RC390

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 373,2 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 43/9.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 3,5/7.250
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 9,5
Βάρος (κιλά): 147
Ύψος σέλας (χλστ.): 820

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ