Eicma 2022: Honda Forza 350 και Forza 125 2023
Το premium GT scooter της Honda αποκτά νέα facelift εμφάνιση και TFT οθόνη με συνδεσιμότητα.
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Φρεσκάρισμα με νέους προβολείς και εμπρός φέρινγκ
Το Forza ανανεώθηκε στα σημεία αποκτώντας μια πιο κομψή και εκλεπτυσμένη ταυτότητα, με σχεδιαστική επιρροή κατευθείαν από το ναυαρχίδα της οικογένειας Forza 750. Σημείο αναφοράς το νέας σχεδίασης εμπρός φέρινγκ και οι νέοι διπλοί LED προβολείς , τα οποία προσφέρουν ανανεωμένο στυλ αλλά και αεροδυναμική απόδοση. Το Forza 2023 θα είναι διαθέσιμο στις παρακάτω χρωματικές επιλογές: Matt Cynos Grey Metallic, Pearl Falcon Grey, Matt Pearl Pacific Blue και Matt Carnelian Red Metallic, ενώ στην έκδοση των 350 κυβικών υπάρχουν δύο νέοι χρωματισμοί Pearl Siena Red και Matt Robust Grey Metallic.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Premium εξοπλισμός για μέγιστη πρακτικότητα
Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 780 mm, έχει αρκετό χώρο για δύο άτομα ενώ από κάτω της μπορούν να αποθηκευτούν δύο κράνη full-face. Το ντουλαπάκι στο εσωτερικό μέρος της ποδιάς χωράει ένα τηλέφωνο και ένα μπουκάλι νερό, διαθέτει υποδοχή USB για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών, και κλειδώνει για μεγαλύτερη ασφάλεια. Η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε ένα εύρος 180 mm για να μεγιστοποιήσει την προστασία από τον αέρα. Η λειτουργία Smart Key εκτός από την ανάφλεξη και το κλείδωμα σέλας και ντουλαπιού, διαχειρίζεται επίσης το προαιρετικό Smart top box 45L. Τα νέα επανασχεδιασμένα όργανα συνδυάζουν αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο που πλαισιώνουν μια ψηφιακή οθόνη που μπορεί να εναλλάσσεται μεταξύ διαφόρων λειτουργιών. Tο Forza 350 διαθέτει επίσης το σύστημα Honda Smartphone Voice Control, το οποίο συνδέεται με τη Android ή iOS συσκευές smartphone ενώ βρίσκεται σε κίνηση και επιτρέπει τη φωνητική διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων, μουσικής και πλοήγησης.
Κινητήρες 125 και 350 κυβικών με τεχνολογία χαμηλών τριβών eSP
Δεν υπάρχουν αλλαγές σε επίπεδο κινητήρα με τις δύο εκδόσεις να χρησιμοποιούν τεχνολογία eSP για υψηλότερη απόδοση και μειωμένες τριβές. Η έκδοση των 125 κυβικών 14,5 ίππους στις 8.750σαλ και μέγιστη ροπή 12,3ΝΜ στις 6.500 με το σύστημα start-stop να κρατάει χαμηλά την κατανάλωση. Το 350αρι αποδίδει 30 ίππους και μέγιστη ροπή 31,5ΝΜ στις 7.500σαλ και 5.250σαλ αντίστοιχα. Και στις δύο εκδόσεις ο κινητήρας είναι εξοπλισμένος με Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το σύστημα ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω του ψεκασμού καυσίμου για να ανακτήσει την πρόσφυση του πίσω τροχού, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί. Ο αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης λειτουργεί με κιβώτιο ταχυτήτων V-Matic και τελική μετάδοση ιμάντα.
Συνέχεια του άρθρου >>>Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »