Σήμερα, το μέλλον της εταιρείας μοιάζει να είναι και πάλι ζοφερό.

Έκλεισε το εργοστάσιο της Bimota

Σύμφωνα με ιταλικά δημοσιεύματα το εργοστάσιο της Bimota, που εδώ κι αρκετό καιρό είχε παραμείνει σε αδράνεια, σταμάτησε οριστικά την παραγωγή του στο Ρίμινι.

Φημολογείται ότι το παλιό εργοστάσιο είναι άδειο κι έχει αφαιρεθεί το σήμα της εταιρείας, ενώ τα αποθέματα εξαρτημάτων λέγεται ότι έχουν μεταφερθεί σε μια κοντινή αποθήκη. Οι σημερινοί ιδιοκτήτες της εταιρείας πιθανολογείται ότι έχουν συγκεντρώσει κάποιες μοτοσυκλέτες σε ένα κατάστημα κάπου στην Ελβετία. Γενικότερα, φαίνεται απίθανο να διατηρηθούν οι δεσμοί της επιχείρησης με τις αρχικές ρίζες της στο Ρίμινι.

Μερικοί υποστηρίζουν ότι οι ρίζες της εταιρείας έτσι κι αλλιώς έχουν χαθεί από τότε, που ο Massimo Tamburini εγκατέλειψε τη Bimota. Ο ιδιοφυής μηχανικός συνέχισε τη καριέρα του, δημιουργώντας τις Ducati 916 και MV Agusta F4, κάτι που σημαίνει ότι αν είχε παραμείνει στη Bimota, σίγουρα οι μετοχές της θα ανέβαιναν.

Ωστόσο, ακόμη και μετά την αναχώρηση του Tamburini, η Bimota πέτυχε κάποια επιτυχία, μέχρι την καταστροφή που ήλθε με το δίχρονο Vdue του 1997. Σε αυτό το φιλόδοξο πρότζεκτ η εταιρεία είχε στηρίξει το όνειρό της να φτιάξει τους δικούς της κινητήρες και τα δικά της πλαίσια. Όταν, όμως, αποδείχθηκε πως οι κινητήρες της είχαν προβλήματα, τότε η φήμη της έπεσε κατακόρυφα.

Μια προσπάθεια αναζωπύρωσης είχε γίνει το 2003, δημιουργώντας μια σειρά από ενδιαφέροντα μοντέλα, αλλά ποτέ δεν έφθασε την παλιά της δόξα. Σήμερα, το μέλλον της εταιρείας μοιάζει και πάλι ζοφερό. Ας ελπίσουμε ότι στο μέλλον θα βρεθεί κάποιος επενδυτής και θα της δώσει ακόμη μια ανάσα ζωής.