Ένα C70 με κινητήρα 600 κυβικών

Η τρέλα πάει στα βουνά και στην… βιομηχανία βελτίωσης παπιών στην Ασία! Δείτε αυτό το C70 που απέκτησε έναν θηριώδη μονοκύλινδρο.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Εντάξει, οφείλουμε να παραδεχτούμε κάτι. Στην Ελλάδα, έχουμε και είχαμε τεράστια σχολή βελτίωσης παπιών, μέχρις ακόμη και εξωφρενικού επιπέδου. Ωστόσο δεν γίνεται να μην σας δείξουμε αυτή την εντυπωσιακή δουλειά της FNG Works από την Μαλαισία, η οποία «στρίμωξε» έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 600 κυβικών, σε ένα C70!

Επικεφαλής του Project ήταν ο Irwann Cheng, ο οποίος έχει και πρότερη εμπειρία από τον χώρο καθώς δούλευε και στον βελτιωτικό οίκο Beautiful Machines. Αφού εντυπωσίασε τους διοργανωτές του «The Art of Speed» show με μία μοτοσυκλέτα με δύο κινητήρες, ο Cheng δέχθηκε μια παραγγελία για κάτι νέο και αποφάσισε να ακολουθήσει μια άλλη κατεύθυνση.

Θέλοντας να παρουσιάσει ένα «sleeper», ο Cheng απέκτησε ένα C70 και ένα μοτέρ από μία…Honda XR600R και αποφάσισε να τα ζευγαρώσει! Ο ίδιος ήθελε να διατηρήσει την αρχική γεωμετρία και τις αναλογίες του C70 όσο πιο κοντά στην εργοστασιακή μορφή τους. Ωστόσο, το να ταιριάξεις ένα κομπρεσέρ των 600 κυβικών σε ένα πλαίσιο παπιού δεν είναι κάτι που γίνεται εν μία νυκτί. Για τον λόγο αυτό, ο Cheng κατασκεύασε πολλά νέα τμήματα για να ενισχύσει το πλαίσιο, μεταξύ αυτών έναν εμπρόσθιο σωλήνα που λειτουργεί και ως δοχείο λαδιού, νέο επάνω σωλήνα και ένα νέο, πλατύτερο εμπρός πιρούνι.

Στο πίσω μέρος, το ψαλίδι και ο προφυλακτήρας της αλυσίδας είναι μακρύτερα, ενώ η ουρά είναι «κομμένη» και τελειώνει σε ένα custom φανάρι από τον Cheng. Φυσικά, τα νέα ελαστικά του μοντέλου είναι πλατύτερα, ενώ η όλη κατασκευή βάφτηκε σε ένα ουδέτερο, γυαλιστερό γκρίζο. Εντυπωσιακό είναι το νέο ρεζερβουάρ που ντουμπλάρει και ως…σέλα, αλλά και το ορθογώνιο, κατακόρυφο εμπρός φανάρι. Πως σας φαίνεται;