LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο σύστημα ελέγχου του γκαζιού της Inoveli υπόσχεται να κάνει το «σπάσιμο» του καρπού κομμάτι της ιστορίας.

Τα δύο γρανάζια του συστήματος. Στο δεξί τοποθετείται η ντίζα σε διάφορα σημεία ανάλογα με τις ανάγκες.

Τα πλεονεκτήματα του FV01, όπως τα βλέπει η Inoveli, σε σχέση με το παραδοσιακό γκριπ και τη σκανδάλη των ATV. Με κόκκινο η καταπόνηση σε διάφορα σημεία του δεξιού άκρου.

Επαναστατική σκανδάλη γκαζιού(;)

Η Inoveli παρουσίασε μια νέου τύπου σκανδάλη που αντικαθιστά το γκριπ του γκαζιού και προσφέρει καλύτερο έλεγχο της ντίζας αλλά και σταθερότερο κράτημα του τιμονιού (+βίντεο!).

 
Το σύστημα με γρανάζια της Inoveli ονομάζεται FV01 και σύμφωνα με τη γαλλική εταιρία μπορεί να τοποθετηθεί σε δίκυκλα, ATV, snowmobile, jet ski που έχουν τιμόνια με διάμετρο μπάρας από 22 έως 26 χλστ και ντίζα για τον έλεγχο του γκαζιού. Σε σχέση με τις σκανδάλες που βλέπουμε σε ATV και snowmobile, ολόκληρος ο αντίχειρας πιέζει τη σκανδάλη και κινείται μαζί της αντί μόνο ένα μέρος του, ενώ στην περίπτωση του jet ski ο έλεγχος μεταφέρεται από τον δείκτη στον αντίχειρα.

Η κίνηση του αντίχειρά στο τράβηγμα της ντίζας δεν είναι προς τα εμπρός η προς τα κάτω αλλά προς το εσωτερικό της παλάμης με την σκανδάλη να είναι ενσωματωμένη στο σταθερό γκριπ. Η σχεδίαση του τελευταίου έχει προσεχθεί ιδιαίτερα ώστε να προσφέρει σταθερότητα στο χέρι προς όλες τις κατευθύνσεις και να κάνει τη χρήση της σκανδάλης πιο άνετη και εύκολη αλλά και εφαρμόσιμη στα δίκυκλα.

Τα οφέλη του συγκεκριμένου συστήματος, σε σχέση με το παραδοσιακό γκριπ που περιστρέφεται φαίνεται να είναι σημαντικά. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Inoveli το FV01, το οποίο παρουσιάζεται μετά από πέντε χρόνια εξέλιξης στους αγώνες, διαχωρίζει πλήρως τον έλεγχο του γκαζιού από το «κράτημα» του τιμονιού δίνοντας μεγαλύτερη σταθερότητα στο δεξί χέρι του αναβάτη. Ταυτόχρονα μειώνει σημαντικά την καταπόνηση του καρπού αλλά και την κόπωση των μυών και των τενόντων του δεξιού άκρου. Παράλληλα κάνει πιο ακριβή τον έλεγχο της ντίζας ο οποίος παύει να επηρεάζεται από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παράλληλα η Inovali ισχυρίζεται ότι αυτό είναι το πρώτο «συγκλίνον» σύστημα ελέγχου του γκαζιού στο κόσμο. Με αυτό οι Γάλλοι θέλουν να πουν ότι όσο πιο δυνατή είναι η επιτάχυνση τόσο καλύτερο είναι το κράτημα του τιμονιού. Λόγω της περιστροφής του καρπού, όπως ξέρουμε, στην περίπτωση του περιστροφικού γκριπ γίνεται το ακριβώς αντίθετο. 

Όλα τα μεταλλικά μέρη του FV01 είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτο ατσάλι και ανθεκτικό πλαστικό και αυτός είναι και ο λόγος που το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε jet ski. Η τιμή του ανέρχεται στα 244,9 ευρώ μαζί με τα ταχυδρομικά έξοδα. Το…μόνο που μένει είναι ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου μετά από χρόνια εμπειρίας με το πατροπαράδοτο γκριπ.

Στα πέντε βίντεο που ακολουθούν δείτε το σύστημα της Inoveli στην εφαρμογή του σε scooter, σε supermoto, enduro, σε ATV και σε jet ski.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ