net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Συχνό φαινόμενο ο ανασηκωμένος πίσω τροχός κατα την επιβράδυνση

Φρενάροντας στο Austin: Πληροφορίες από την Brembo

Η Brembo δίνει πληροφορίες, σχετικά με τη χρήση των φρένων που κάνουν οι κορυφαίοι οδηγοί του Moto Gp στην πίστα του Austin στο Τέξας.

 
Ο σχεδιασμός της πίστας είναι έργο του Γερμανού αρχιτέκτονα Hermann Tilke και είναι από τις λίγες που φιλοξενούν εκτός του Moto Gp και αγώνες της Formula 1. Οι μεγάλες υψομετρικές διαφορές που έχει, κάνουν εύκολο να φανταστούμε τι μπορεί να συμβεί, αν οι αναβάτες κάνουν λάθος φρενάρισμα στο κατηφορικό κομμάτι.

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo, όσον αφορά τις απαιτήσεις στα φρένα, το Austin παίρνει 3 βαθμούς σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5. Παρόλο που δεν είναι η μεγαλύτερη πίστα στο πρωτάθλημα, έχει τα περισσότερα σημεία φρεναρίσματος (13) ανά γύρο, μαζί με την πίστα του Κατάρ.

Από τα 13 σημεία όμως, τα 5 απαιτούν ελάχιστο φρενάρισμα μιας και είναι κυρίως αλλαγές κατεύθυνσης. Έτσι οι συνολικές δυνάμεις επιβράδυνσης που δέχονται οι οδηγοί σε ένα γύρο φτάνουν τα 0,92 G που είναι η μικρότερη τιμή στο πρωτάθλημα. Η συνολική δύναμη που ασκείται κάθε 1 λεπτό στη μανέτα του φρένου από τους οδηγούς φτάνει τα 49 κιλά.

Οι πιο απαιτητικές στροφές της πίστας στο θέμα του φρεναρίσματος είναι η 1η  μετά την ευθεία τερματισμού με 5,2 δευτερόλεπτα συνεχούς φρεναρίσματος , η 11η με 1,4 G επιβράδυνσης και τέλος η 12η που έχει τη μεγαλύτερη διάρκεια φρεναρίσματος στο πρωτάθλημα. Εκεί οι οδηγοί φρενάρουν για 6,3 δευτερόλεπτα διανύοντας 321 μέτρα, ¨πέφτοντας¨ από τα 335χλμ/ώρα στα 65χλμ/ωρα με δυνάμεις 1,5 G.  

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ