H Harley ζητά αποζημίωση 2 εκατομμύρια ευρώ για κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση. 

Η Harley μάχεται το λαθρεμπόριο

Η μάχη των κατασκευαστών ενάντια στα online καταστήματα είναι σκληρή. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι αυτό της  Harley-Davidson, που έχει εναντιωθεί στα κινέζικα e-shop τα οποία έχουν συμπεριλάβει στους καταλόγους τους επώνυμα προϊόντα της εταιρείας και τα προωθούν μαζικά μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Το αντικείμενο της παραποίησης δεν αφορά απλώς ανταλλακτικά για μοτοσυκλέτες, πιστά αντίγραφα των επισήμων, αλλά και εξοπλισμό αναβάτη και gadgets, που προστατεύονται από εμπορικά σήματα. Τα τελευταία 40 χρόνια η Harley-Davidson κινείται νομικά ενάντια σε κάθε παράνομη εκμετάλλευση του σήματός της.
 
Ακόμα κι αν το νομικό πλαίσιο -που έχει δημιουργήσει η αμερικάνικη εταιρεία-  είναι αυστηρό, πάντα υπάρχουν τρόποι αντιγραφής κι εμπορίας. Πολλοί πλαστογράφοι δημιουργούν ιστοσελίδες στις οποίες παρουσιάζονται ως εξουσιοδοτημένοι πωλητές ή χονδρέμποροι, δημιουργώντας έτσι σύγχυση στο καταναλωτικό κοινό. Ως αποτέλεσμα η Harley ζητά αποζημίωση 2 εκατομμύρια ευρώ για κάθε μη εξουσιοδοτημένη χρήση. Πριν από 3 μήνες εφήρμοσε τη νέα της νομική πολιτική σε μια αντίστοιχη περίπτωση παράνομης εμπορίας. Ακόμα και τώρα οι λαθρέμποροι προσπαθούν να ξεχρεώσουν  την εταιρεία.