Η Hero, δεν είναι σε καμία περίπτωση τυχαία, πρόκειται για την μεγαλύτερη σε μερίδιο αγοράς κατασκευάστρια μοτοσικλετών της Ινδίας, η οποία επιθυμεί πλέον να επεκταθεί και έξω από τα σύνορα της χώρας της.
Την Hero οι περισσότεροι την γνωρίζουν από την κοινοπραξία Hero – Honda (η οποία έχει λύσει) και από το «μπλέξιμο» της με την EBR. Αυτό που δεν γνωρίζει ο περισσότερος κόσμος είναι ότι πρόκειται για έναν κολοσσό, ο οποίος κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στην ινδική αγορά και μάλιστα με μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους.
Για να μιλήσουμε με αριθμούς, η Hero πουλάει μερικά… εκατομμύρια δικύκλα κάθε χρόνο, ενώ στις πιο υφεσιακές της περιόδους, οι πωλήσεις αγγίζουν τις 400.000+ μονάδες κάθε μήνα!
Αυτή λοιπόν η εταιρεία, με αυτά τα μεγέθη, επιθυμεί πλέον να επεκταθεί και στις αγορές της δύσης, με την Ευρώπη και τις Η.Π.Α. να είναι προφανώς οι στόχοι της. Για να το πετύχει όμως αυτό, χρειάζεται φυσικά να αναδιαμορφώσει την γκάμα της, η οποία μέχρι στιγμής αποτελείται από μικρού κυβισμού, low budget commuters και μερικά scooters.
Στην Hero έχουν επίγνωση ότι με την συγκεκριμένη γκάμα δεν θα είχαν καμία τύχη στην δύση, αφού στόχος τους είναι η διείσδυση με βάση και ισχυρή παρουσία σε αυτές τις αγορές, οπότε πρόκειται να κατασκευάσουν μοντέλα άνω των 250 κ.εκ. σε διάφορες κατηγορίες.